Gå til innhold

Sanger

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Har du slukna nå? :)

Doffen er dæv. Leve Doffen.

Nei, det var Jokke, det.

Jokke er død. Leve Jokke!

Er det pule du mener, mamma?

Videoannonse
Annonse
Gjest tjohooo
Skrevet

Har du slukna nå? :)

Doffen er dæv. Leve Doffen.

Nei, det var Jokke, det.

Jokke er død. Leve Jokke!

jeg har selvfølgelig ikke sovnet, klokken er jo bare 7... på tide å vekke opp folk for et nachspiel nr 2, tenker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ble lite i natt ja... :D

Vi får ta det med sangen en annen gang, jeg føler meg litt sårbar og lett identifiserbar :D Men tro du meg den spiller vannet av livet på mars, dog en litt annen sjanger..

Når du våkner i morgen kommer du ikke til å fatte og begripe hvordan kveldens vannvittige inntak av Kong Alkohol fikk deg til å tro at en sang ville røpe din identitet. :)

Jeg lover å minne deg på galskapen når du blir edru. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg har selvfølgelig ikke sovnet, klokken er jo bare 7... på tide å vekke opp folk for et nachspiel nr 2, tenker jeg.

Så du er av den typen som alltid sovner sist og sørger for at ingen andre får sove når du er våken?

Har en kompis som er sånn. Sovner ikke han, og det gjør han ikke for det har nærmest blitt en prinsippsak å holde seg våken på trass så lenge som mulig, så skal faen meg ingen andre sove heller. :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Skal du samle enkeltsanger på en CD, bør sangene passe til hverandre. Andrea Bocelli og Ferry Corsten med Alanis i midten?!?

Det må da føre rett til innleggelse.

Gjest tjohooo
Skrevet

Når du våkner i morgen kommer du ikke til å fatte og begripe hvordan kveldens vannvittige inntak av Kong Alkohol fikk deg til å tro at en sang ville røpe din identitet. :)

Jeg lover å minne deg på galskapen når du blir edru. :)

Oi... *lol*

Gjest tjohooo
Skrevet

Så du er av den typen som alltid sovner sist og sørger for at ingen andre får sove når du er våken?

Har en kompis som er sånn. Sovner ikke han, og det gjør han ikke for det har nærmest blitt en prinsippsak å holde seg våken på trass så lenge som mulig, så skal faen meg ingen andre sove heller. :)

Til tider, ja :D

Og så kommer A-menneskene og skal vekke meg når dobbel Å- mennesket meg prøver å få sove.. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...