Gjest frilansa Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Ad-aware, hva er egentlig dette? Er det sånn "spam", man får på pc-en når man surfer? Lasta ned NOAdaware program, og den fant 40 kritiske filer, men for å fjerne de så må man "selfølgelig" betale, noe jeg ikke gidder, så hvordan skal jeg egentlig fjerde de? Har også et program som heter "ad-aware", og den finner 140 kritiske filer, men når jeg fjerner noen av de, så skjer det rare ting med pc-en... Fatter ingenting jeg... Hjeeelp. Tror jeg snart skal formatere hele pc-en. Begynner å bli lei "småfeil". 0 Siter
flowy Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Last ned spybot, så kan du fjerne det gratis! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 "Ad-aware, hva er egentlig dette?" Ad-aware er da vel et program som fjerner ad-ware, evt. hindrer at dette lagres på maskinen. "..........................." 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 adaware er det gratis å fjerne filer på . dete r jo helt fantastisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.