Gjest hullder Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er det noen her som vet om en bruksanvisning på norsk, eller kort kan forklare meg hvordan jeg setter opp og bruker dette programmet. Har lasta det ned, men trøbler med og bruke det. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Last ned. Trykk "åpne". Da kommer setupgreia opp automatisk, og det er bare evt å lukke alt som er og restarte pcen derom dc vil det. Dc er jo et hyggelig program, stå på. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Sleit VELDIG med å komme i gang jeg også. Husker ikke helt hva det var jeg måtte gjøre for å kunne begynne å laste, men tror det var at jeg måtte krysse av for passiv bruker. For å bli passiv, går du inn på "File" så "Settings" før du "krysser av" for passive :-) Håper dette hjelper deg! Kan også være vanskelig å komme inn på hubber før en har fått lastet ned noe. Søk etter norske når du får opp lista over hubber og prøv å klikk deg inn. Lykke til! Vet hvor frustrerende det er å ikke skjønne noe og ikke få det til.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.