Gjest kan lite data Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Barnet skal se Linus i Svingen på dataen på NRK sine sider, men etter 10 min. så slutter bildet nesten å bevege seg, skifter bare et par ganger i munuttet. Hvoror det? Vi har medium hastighet på ADSL, er det for lite tro? 0 Siter
Gjest miaow Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Last ned programmet først, ikke se det på streaming. Hvis du setterpå pause frem til lastestreken er full, blir det straks mye bedre. Hvis du skjønte hva jeg mente nå da ;-) 0 Siter
Gjest kan lite data Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Last ned programmet først, ikke se det på streaming. Hvis du setterpå pause frem til lastestreken er full, blir det straks mye bedre. Hvis du skjønte hva jeg mente nå da ;-) Nei det skjønte jeg desverre ikke. For det tar ca. et halvt minutt og så står det completed. Hvordan får jeg lastet det ned ellers? Hva går jeg inn på? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Nei det skjønte jeg desverre ikke. For det tar ca. et halvt minutt og så står det completed. Hvordan får jeg lastet det ned ellers? Hva går jeg inn på? Er det NRK Web-TV, får du bare streaming (dvs. ikke nedlasting). Det finens en måte å laste ned filene på, men denne er ganske komplisert (og litt ulovlig). 0 Siter
Gjest kan lite data Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Er det NRK Web-TV, får du bare streaming (dvs. ikke nedlasting). Det finens en måte å laste ned filene på, men denne er ganske komplisert (og litt ulovlig). Ja det er NRK web-tv, men hvorfor legges de ut om det er ulovlig å laste de ned, og umulig å se på streaming? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ja det er NRK web-tv, men hvorfor legges de ut om det er ulovlig å laste de ned, og umulig å se på streaming? Jeg ser dem uten problemer på streaming, men så har jeg også en svært rask oppkobling. Du kan jo prøve å sette ned kbps. Mulig det funker da. 0 Siter
Gjest kan lite data Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg ser dem uten problemer på streaming, men så har jeg også en svært rask oppkobling. Du kan jo prøve å sette ned kbps. Mulig det funker da. Sette ned kbps? Hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Sette ned kbps? Hvordan gjør jeg det? Etter at du har logga inn, klikker du på ikonet nederst til høyre, det som er med noe som ligner på et hvitt dokument. Deretter ser du feltet "Endre internetthastigheten din manuelt". Reduser denne med piltastene. Lyden og bildet vil bli dårligere, men kanskje vil det funke med deres raske, men likevel ikke så raske oppkobling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.