Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann har laget en rosenkrans på skolen. I en alder av 8 år er dette helt seriøst for ham og han lagt den på en papirserviett midt på kjøkkenbenken.

Er det noen regler for hvordan man skal oppbevare en rosenkrans? Jeg holdt nemlig på å kaste den, så jeg vil gjerne legge den et annet sted men tror han har fått noen instrukser men han er ikke hjemme nå.

Jeg kan jo ikke ødelegge moroa for ham uansett hvor ureligiøs jeg er :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er utfordrende for foreldre å ha barn på katolsk skole:-)

Skrevet

Det er utfordrende for foreldre å ha barn på katolsk skole:-)

Ja, det er det.

Man kan jo ikke ødelegge den naive innstilling ungene får på skolen heller. Gud er snill og tar vare på alle barn ;o)

Skrevet

Ja, det er det.

Man kan jo ikke ødelegge den naive innstilling ungene får på skolen heller. Gud er snill og tar vare på alle barn ;o)

Jeg ville også ha vist respekt!

Derimot har jeg aldri satt så veldig stor pris på alle rosenkransene jeg har blitt forært av en venninne som ofte reiser på ferie til Italia og gir meg det som souvenir fra turen. Synes ikke religiøse symboler er egnet som gaveobjekter på denne måten...

Nå tror jeg det er på tide å gjøre noe annet enn å sitte her, for nå har jeg diskutert alt fra dyr, pianoer, deodoranter og nå til og med rosenkranser!

Skrevet

Jeg ville også ha vist respekt!

Derimot har jeg aldri satt så veldig stor pris på alle rosenkransene jeg har blitt forært av en venninne som ofte reiser på ferie til Italia og gir meg det som souvenir fra turen. Synes ikke religiøse symboler er egnet som gaveobjekter på denne måten...

Nå tror jeg det er på tide å gjøre noe annet enn å sitte her, for nå har jeg diskutert alt fra dyr, pianoer, deodoranter og nå til og med rosenkranser!

Da jeg var 19 hadde jeg en italiensk rosenkrans på veggen med diameter på minst en meter. Urh.

Skrevet

Har jeg aldri hørt om.

Men jeg synes det er ganske smakløst å bruke den som smykke, ala Beckham.

Skrevet

Har jeg aldri hørt om.

Men jeg synes det er ganske smakløst å bruke den som smykke, ala Beckham.

Det er mangel på respekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...