Gå til innhold

å kjede seg..

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til kjeder meg slik at jeg ikke får gjort ting, og det fører til at jeg kjeder meg enda mer.

Slik hadde jeg det aldri før. Noen som kjenner seg igjen?

Har funnet ut at det kan være lurt å slå av pc'n og ikke forsøke å kule'n på DOL fx.. Men straks lurer jeg på noe VELDIG VIKTIG, og da må jeg slå på pc'n igjen. Hvis jeg ikke har begynt med et Prosjekt i mellomtiden, da - det er lurt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL. du sa det. Det er alltid noe viktig man lurer på. Men en kjennsgjerning er at dol er avhengighetsskapende og jo lenger man er her jo verre er det.

Men hvis du har noe morsommere å gjøre er det lett å la være. Fortell meg noe morsommere da, jeg skal se Robinson i kveld og da kan jeg holde meg borte.

Akkurat nå holder jeg på med middagen og kjøkkenet er tre meter unna pcen :o(

Skrevet

LOL. du sa det. Det er alltid noe viktig man lurer på. Men en kjennsgjerning er at dol er avhengighetsskapende og jo lenger man er her jo verre er det.

Men hvis du har noe morsommere å gjøre er det lett å la være. Fortell meg noe morsommere da, jeg skal se Robinson i kveld og da kan jeg holde meg borte.

Akkurat nå holder jeg på med middagen og kjøkkenet er tre meter unna pcen :o(

vel.... nå skal jeg ut og treffe kjæresten og gå på kino og sånn. Så da er 'kjedingen' over.

(Med litt (men bare LITT) dårlig samvittighet for alt jeg ikke fikk gjort i dag ...)

Skrevet

vel.... nå skal jeg ut og treffe kjæresten og gå på kino og sånn. Så da er 'kjedingen' over.

(Med litt (men bare LITT) dårlig samvittighet for alt jeg ikke fikk gjort i dag ...)

Jeg har ingen samvittighet lenger ;o)

Skrevet

..forresten, jeg siktet ikke til DOL når jeg sa det der med å lure på noe VIKTIG. Det fins andre sider på nett....også.

( Men det vet jo du, som tom. er på US fora. Det skal du være stolt av - tyder på at du ikke er lat :))

Skrevet

Jeg har ingen samvittighet lenger ;o)

LOL.....

Er nok mange år før jeg kommer dit!

Skrevet

LOL.....

PS. SKriV NÅ NOE INTR. TIL JEG KOMMER TILBAKE, DAH??

Skrevet

..forresten, jeg siktet ikke til DOL når jeg sa det der med å lure på noe VIKTIG. Det fins andre sider på nett....også.

( Men det vet jo du, som tom. er på US fora. Det skal du være stolt av - tyder på at du ikke er lat :))

Nei, jeg er ikke lat, bare trøtt..... hele tida.

Skrevet

LOL.....

Tror du ja. Det går mye fortere enn du tror.

Skrevet

PS. SKriV NÅ NOE INTR. TIL JEG KOMMER TILBAKE, DAH??

Ha det hyggelig på kino og gi rapport om filmen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...