Gjest lommen Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 har noen noen gode anbefalninger på filmer. Skal leie dvd med peppes i kveld. Gjerne romantisk, drama. Forslag mottas med takk:) 0 Siter
favn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Sliding doors, søt småforvekslingsfilm med to søte hovedrolleinnehavere. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Cold mountain hvis du ikke har sett den. Ellers er jo Flaskeposten en av mine favoritter men den har gått på tv flere ganger nå. 0 Siter
sigga Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Cold mountain hvis du ikke har sett den. Ellers er jo Flaskeposten en av mine favoritter men den har gått på tv flere ganger nå. Cold mountain er jo kjempetrist......;( 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Cold mountain er jo kjempetrist......;( Jeg liker best filmer med "triste slutter". Kanskje jeg synes det er mest realistisk. Livet er jo ikke akkurat en dans på roser for de fleste. 0 Siter
noami Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg liker best filmer med "triste slutter". Kanskje jeg synes det er mest realistisk. Livet er jo ikke akkurat en dans på roser for de fleste. Den var jo grei nok men klarer bare ikke å rulle med øynene over alle "tilfeldighetene" ...snakker om god timing 0 Siter
noami Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Den var jo grei nok men klarer bare ikke å rulle med øynene over alle "tilfeldighetene" ...snakker om god timing eh..klarer ikke å la være å, mente jeg å skrive 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 eh..klarer ikke å la være å, mente jeg å skrive Det blir jo straks noe annet. Men jeg har en venninne som faktisk ikke klarer å rulle med øynene. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 love actually Den er jo grusomt kjedelig da. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Den er jo grusomt kjedelig da. Jeg ble litt oppslukt i scenen med forfatteren som reiste til Frankriket. en smule virkelighetsfjern, men men... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 "Holy smoke", m.bl a Kate Winslet er et erotisk, følelsesladet drama hvis du liker litt annerledes drama,og ikke bare liker standard type filmer. Bra drama er også "One night at Mc Cools". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.