Gå til innhold

Link fra CV ol til hjemmesiden

Anbefalte innlegg

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hjelp ! Nå har jeg holdt på i TIMESVIS for å prøve å få til en link fra CV og attestene mine til min nye hjemmeside UTEN hell. (home.no) Er det noen som har mulighet å hjelpe meg ?

Skulle så veldig gjerne ha dete klert til i morgen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor står det bare CV og Attest på de linkene? Hva mener du med ref videre? Det må jo være bedre å legge selve CV/Attest-tekstene på de respektive sidene?

Og hva med bildet av "min beundrer" - når jeg klikker på bildet så peker det til www.vg.no?

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hvorfor står det bare CV og Attest på de linkene? Hva mener du med ref videre? Det må jo være bedre å legge selve CV/Attest-tekstene på de respektive sidene?

Og hva med bildet av "min beundrer" - når jeg klikker på bildet så peker det til www.vg.no?

Pga av at han har linket siden sin videre til jobben, der jeg også har tillhørt. Og jeg vil ikke ha noe med det firma å gjøre. Det er foresten han som har skrevet min beundrer, så det skal korrigeres litt.

Gjest 62 årgang
Skrevet

Hva er problemet?

Jeg har cv og attester på datan i jpeg format. Probleme er at jeg ikke klarer å få de dokkumentene over på nette og igjen til min hjemmeside. Skriver sikkert linker ol feil. (?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...