Gjest rota Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Etter siste oppdatering som kom fra Windows for noen dager siden, så får jeg opp en melding om at windows ikke finner et aktivert virusprogram. Meldingen sier at det har registrert at det er installert men ikke ativisert. Jeg har norton antivirus og det sier at det er aktivert. Jeg har en mulighet til å krysse av for at jeg har et virusprogram som jeg styrer selv, og da vil ikke Windows si ifra hvis det ikke funker. Er det ok å krysse av for det? At Norton fikser alt selv uten at Windows blander seg inn liksom? 0 Siter
Gjest Service pack 2 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg har ikke installert den service pakken nettopp fordi jeg har norton til å overvåke maskinen min og da trenger jeg ikke windows til å gjøre den samme jobben. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg har ikke installert den service pakken nettopp fordi jeg har norton til å overvåke maskinen min og da trenger jeg ikke windows til å gjøre den samme jobben. Javel, så det var det den siste oppdateringen handlet om altså. Jeg bare installerer jeg og aner ikke hva det er. Da bare krysser jeg av i det feltet, og tenker ikke mer på det. Takk for svar 0 Siter
HelgeM Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hvis du sørger for at Norton antivirus er oppdatert (Kjør Liveupdate noen ganger) vil problemet forsvinne av seg selv. Service pack 2 handler ikke bare om sikkerhet. Se her: http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/features.mspx 0 Siter
citoyen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg har ikke installert den service pakken nettopp fordi jeg har norton til å overvåke maskinen min og da trenger jeg ikke windows til å gjøre den samme jobben. Servicepakken handler ikke bare om virusbeskyttelse. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Hvis du sørger for at Norton antivirus er oppdatert (Kjør Liveupdate noen ganger) vil problemet forsvinne av seg selv. Service pack 2 handler ikke bare om sikkerhet. Se her: http://www.microsoft.com/windowsxp/sp2/features.mspx Har vært offline en stund. Takk for svar om at jeg ikke har installert denne pakken for ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.