Gå til innhold

"Avhengig" av DOL???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dolavhengig
Skrevet

ja jeg er seriøst avhengig. klarer ikke å tenke på annet. skulle ønsket det var fleip men det er det ikke. Finnes det behandling for denne type avhengighet?

Gjest tottlå
Skrevet

ja jeg er seriøst avhengig. klarer ikke å tenke på annet. skulle ønsket det var fleip men det er det ikke. Finnes det behandling for denne type avhengighet?

Jeg lider av samme "sykdom". Forferdelig sykdom! Begynner å kaldsvette, skjelve og mister hudfargen, dersom det går mer enn 4 timer siden sist besøk på DOL.

Finnes desverre ikke en behandling for denne grusomme skjebnen, men det finnes en støttegruppe! AD (Anonyme Dolere)

Møte hver fredag kl 13.00!

Gjest ja, big time
Skrevet

Ja, er skikkelig avhengig. Må innom flere ganger om dager. *flaut*

Skrevet

Nei, men mens jeg sitter her så kan jeg vel like gjerne sitte her liksom. ;)

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, men mens jeg sitter her så kan jeg vel like gjerne sitte her liksom. ;)

Jeg blir så fælt luren på om noen har svart meg......så jeg må inn å sjekke status flere ganger til dagen.......herregud for et liv jeg har!!! :)))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er så avhengig at jeg vurderer å søke jobb som webbis.

!!!!!!

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er så avhengig at jeg vurderer å søke jobb som webbis.

!!!!!!

Hahahaha.....Vi fryser ut den nåværende webbis.....så smetter du rett inn i jobben.....

Kan jeg foresten være assistenten din? Har planer om å åpne et nytt formum for støttegruppen for anonyme dolere!!! Hehehe....

Skrevet

Avhengig ja... "vært her" i fem år nå så.. Klarer ikke la være tenke på DOL når jeg er på feire i utlandet engang, det sier kanskje litt... Innom flere ganger daglig, så lenge jeg har muligheten.

Var syk for en stund tilbake, så funka det ikke å skrive innlegg fra pcn min hjemme, kunne bare lese.. Holdt på å bli gall. Ble skikkelig gretten å sitte inne en uke uten å så skrive.. Men leste da, men kjedelig når jeg ikke fått sagt mine meninger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hahahaha.....Vi fryser ut den nåværende webbis.....så smetter du rett inn i jobben.....

Kan jeg foresten være assistenten din? Har planer om å åpne et nytt formum for støttegruppen for anonyme dolere!!! Hehehe....

Det er mulig du blir vurdert om du skifter nick.

Tottlå er ikke i nærheten av å være på nivå med mitt nick, og derfor heller ikke assistent-materiale.

Gjest tottlå
Skrevet

Avhengig ja... "vært her" i fem år nå så.. Klarer ikke la være tenke på DOL når jeg er på feire i utlandet engang, det sier kanskje litt... Innom flere ganger daglig, så lenge jeg har muligheten.

Var syk for en stund tilbake, så funka det ikke å skrive innlegg fra pcn min hjemme, kunne bare lese.. Holdt på å bli gall. Ble skikkelig gretten å sitte inne en uke uten å så skrive.. Men leste da, men kjedelig når jeg ikke fått sagt mine meninger.

Jeg hadde blitt koko!

Gjest tottlå
Skrevet

Det er mulig du blir vurdert om du skifter nick.

Tottlå er ikke i nærheten av å være på nivå med mitt nick, og derfor heller ikke assistent-materiale.

Hmmm......ShitDiddelyDo, da???? Er det et passende webbis navn, da???? Bare lurer.....hvordan kom du på å bruke DET nicket????

Skrevet

Jeg lider av samme "sykdom". Forferdelig sykdom! Begynner å kaldsvette, skjelve og mister hudfargen, dersom det går mer enn 4 timer siden sist besøk på DOL.

Finnes desverre ikke en behandling for denne grusomme skjebnen, men det finnes en støttegruppe! AD (Anonyme Dolere)

Møte hver fredag kl 13.00!

Hvor da ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm......ShitDiddelyDo, da???? Er det et passende webbis navn, da???? Bare lurer.....hvordan kom du på å bruke DET nicket????

Jeg har et komplisert dritesyndrom, noe som i utgangspunktet var grunnen til nickvalget mitt.

Men jeg vil ikke drite meg ut ved å gå nærmere inn på syndromet.

Skrevet

Selvfølgelig.

Men bare når jeg er hjemme hos meg selv alene. Er jeg bortreist, så har jeg ikke vært her noe særlig. Da er det greiere å snakke med dem jeg er sammen med. Men hvis de er kjedelige, kan jeg ta meg en tur innom :o)

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har et komplisert dritesyndrom, noe som i utgangspunktet var grunnen til nickvalget mitt.

Men jeg vil ikke drite meg ut ved å gå nærmere inn på syndromet.

*holder på å knekke meg av latter*

Hva ville vært et passende nick, som står til et så DRIT bra nick som ditt????

Gjest tottlå
Skrevet

Hvor da ;o)

Vi har ikke fast møtested. Vi tar det der det måtte passe oss.....Noen ønsker hvor neste møte skal holdes????? :)))

Skrevet

*holder på å knekke meg av latter*

Hva ville vært et passende nick, som står til et så DRIT bra nick som ditt????

ShitDiddelyDoa?

Gjest tottlå
Skrevet

ShitDiddelyDoa?

ShitDiddelyDo & ShitDiddelyDoa!

Hahahahahaha.......

Skrevet

Jeg er mest avhengig av dol når jeg skal studere og sitter ved pc'n likevel. Da bruker jeg alle pausene mine her. Er vel ikke dololiker siden jeg greier meg godt uten i lange perioder imellom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...