Gå til innhold

"Avhengig" av DOL???

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er mest avhengig av dol når jeg skal studere og sitter ved pc'n likevel. Da bruker jeg alle pausene mine her. Er vel ikke dololiker siden jeg greier meg godt uten i lange perioder imellom

Hva er trikset????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innom flere ganger daglig, men jeg får ikke abstinenssymptomer når jeg ikke er hjemme, f eks. (tror jeg...)

;)

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er innom flere ganger daglig, men jeg får ikke abstinenssymptomer når jeg ikke er hjemme, f eks. (tror jeg...)

;)

Ikke engang små skjelvinger i lillefingeren???? :)))

Skrevet

ShitDiddelyDo & ShitDiddelyDoa!

Hahahahahaha.......

Hvor mange glass har du drukket?

Skrevet

Ja, det kan man bli. Jeg var selv nesten avhengig, men er "avruset" nå. Det gikk av seg selv da jeg fant en annen side som jeg ble avhengig av ;o)

Gjest tottlå
Skrevet

Hvor mange glass har du drukket?

Jeg har ikke drukket på mange mnd! Skader det med godt humør??? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du et sexy kvinnfolk?

I så fall er jo ShitDiddelisBabe et velplassert blinkskudd.

Gjest tottlå
Skrevet

Er du et sexy kvinnfolk?

I så fall er jo ShitDiddelisBabe et velplassert blinkskudd.

Ville ikke akkurat kalt meg et sexy kvinnfolk......tottlete jenta heller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ville ikke akkurat kalt meg et sexy kvinnfolk......tottlete jenta heller.

ShitTottlesBabe er jo i så fall også et solid forsøk på å finne et kvalitetsnick det står respekt av.

Skrevet

Vi har ikke fast møtested. Vi tar det der det måtte passe oss.....Noen ønsker hvor neste møte skal holdes????? :)))

I Oslo? E'kke du fra utafor Stavanger da? Shit.

Skrevet

Nei da, var ikke slik ment.

Bare hyggelig det.

Skrevet

Tja - når jeg er hjemme, er jeg nok litt avhengig. Må liksom innom med jevne mellomrom for å sjekke hva som skjer her.

Men om jeg ikke har nett-tilgang, tenker jeg ikke på det. Så jeg klarer meg nok.

Skrevet

er blitt litt avhengig ja, er jeg hjemme så titter jeg innom her med jevne mellomrom dvs veldig ofte. Men er jeg ikke hjemme tenker jeg ikke så mye på DOL.

Gjest tottlå
Skrevet

I Oslo? E'kke du fra utafor Stavanger da? Shit.

Jo, jeg er fra Bryne. Oslo er ingen problem! Hiver meg på første fly!!! hehehe..... :))

Gjest javeldå
Skrevet

Jo, jeg er fra Bryne. Oslo er ingen problem! Hiver meg på første fly!!! hehehe..... :))

Spm.: "Er ikke du fra Stavanger?" Ditt svar: "Jo, jeg er fra Bryne". Hmmm... hva tid ble Bryne Stavanger om jeg tør spør ? Du skulle ha svart: "Nei, jeg er ikke fra Stavanger, jeg er fra Bryne.

Gjest tottlå
Skrevet

Spm.: "Er ikke du fra Stavanger?" Ditt svar: "Jo, jeg er fra Bryne". Hmmm... hva tid ble Bryne Stavanger om jeg tør spør ? Du skulle ha svart: "Nei, jeg er ikke fra Stavanger, jeg er fra Bryne.

Hun spurte om jeg ikke var fra en plass utafor stavanger.....er ikke bryne det ,da?????....

:)

Skrevet

Litt kanskje......!

Er jo et kjempkoselig forum synes jeg. Var innom her innimellom før, men i høst har det blitt mye mere, flere ganger daglig. Synes dette er av de bedre steder å titte innom.

For 3-4 år siden så var jeg litt hekta på en chatkanal, synes det var så artig, men gikk lei. Er kun innom en sjelden gang nå, men det gir meg lite.

Nei, da er det bedre herinne!

Skrevet

LAANGT i fra, jeg har full kontroll!

¤´¨)

¸.•´¸.•´¨) ¸.•¤¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´(´¸.•¤´¯`¤--->

Skrevet

ShitTottlesBabe er jo i så fall også et solid forsøk på å finne et kvalitetsnick det står respekt av.

eller TissTassToe! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...