Gjest 62 årgang Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Gjør noe feil når jeg skal lagen linken der cv ol skal ligge samt reff videre skjønte du hva jeg prøvde å si ? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvilket program bruker du til å lage hjemmesiden? 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvilket program bruker du til å lage hjemmesiden? Hjemmesiden er på home.no. 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hjemmesiden er på home.no. hjemmeside adr. er [email protected] 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 hjemmeside adr. er [email protected] Sorry !!! jeg er helt borte, korekt adr. er home.no/margareths 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hjemmesiden er på home.no. Ok, så du har laget den derfra? Da har desverre ikke jeg tålmodighet til å tegne og forklare i kveld. Lykke til. 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Ok, så du har laget den derfra? Da har desverre ikke jeg tålmodighet til å tegne og forklare i kveld. Lykke til. Sorry ! takker for tanken Du for ha en riktig gnatt 0 Siter
fnutt Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Sorry !!! jeg er helt borte, korekt adr. er home.no/margareths På websiden din har du linket direkte til en link på din PC. Dette fungerer selvfølgelig ikke for oss andre brukere. Derfor må du skrive inn hele linken som du har gjort på de andre linkene dine, f.eks. http://home.no/margareths/cv.jpg 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 På websiden din har du linket direkte til en link på din PC. Dette fungerer selvfølgelig ikke for oss andre brukere. Derfor må du skrive inn hele linken som du har gjort på de andre linkene dine, f.eks. http://home.no/margareths/cv.jpg Takker for tipset, nå er jeg på nette igjen så da skal jeg se om jeg får gjort noen endringer . ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.