Gjest Elsker Bergen Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har fått dilla på sangen men kan ikke helt teksten. kan noen hjelpe? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Bryr meg ikke noe særlig om brann sangen, jeg! Du bør ikke bruke krefter på å lære deg FEIL sang! Jeg kan heller lære deg Bryne- sangen!!!! )) 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er det denne du mener?? Byen é Bergen, og laget é Brann Stedet é Stadion, og syng alle mann: Heia Brann, Brann, Brann, Heia Brann! (det er sikkert flere "brann"-er inni der) 0 Siter
Gjest Elsker Bergen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Er det denne du mener?? Byen é Bergen, og laget é Brann Stedet é Stadion, og syng alle mann: Heia Brann, Brann, Brann, Heia Brann! (det er sikkert flere "brann"-er inni der) Takk det var den sangen jeg skulle frem til. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Bryr meg ikke noe særlig om brann sangen, jeg! Du bør ikke bruke krefter på å lære deg FEIL sang! Jeg kan heller lære deg Bryne- sangen!!!! )) -eller Vålerengasangene! Kjempefin CD! 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Byen e bomba å lage e skutt,, stadion e nedlagt ja no e d slutt. Heia brann brann braaaan,, heia braaan. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Byen e bomba å lage e skutt,, stadion e nedlagt ja no e d slutt. Heia brann brann braaaan,, heia braaan. Hahaha......den sangen vil jeg lære meg!!!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hahaha......den sangen vil jeg lære meg!!!! Å Rosenborg, å Rosenborg, e Trondhjæms fotballag, å Rosenborg, å Rosenborg tar seiern hjæm idag. Vi reiser oss på store stå når Troillongan går på, for ingen banke RBK, å hei å hei å hei å hå´å!!!!!!! Lær deg denne også du;o) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Å Rosenborg, å Rosenborg, e Trondhjæms fotballag, å Rosenborg, å Rosenborg tar seiern hjæm idag. Vi reiser oss på store stå når Troillongan går på, for ingen banke RBK, å hei å hei å hei å hå´å!!!!!!! Lær deg denne også du;o) Hehehe.......den va goe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.