stargirl1365380773 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jeg har ei datter på 3 år som bor i fosterhjem. hennes fosterforeldre behandler henne dårlig, med trusler osv..og når jeg er på besøk. fosterfar misbruker min datter, og prøver å skjule det for meg. min datter sa til meg en dag; "pappa sier hvis jeg er slem så må han ta mg på..... " jeg ble overrasket, og visste ikke hva hjeg sku tenke! tenkte at unger sier mye rart men så er det meste for de normalt nesten .jeg har aldri likt fosterfar, men har prøvd å tenke at kanskje jeg er bare overbeskyttende eller noe... men jeg har sett så mye ting..at jg vet ikke hvem jg skal snakke med. jg har prøvd å snakke med b.vernet, men ingen svar, og m min advokat, men han sa, snakk m b.vernet...er det noe jg kan gjøre for å 'bevise' at jg ikke overdriver??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164138-overgrep-p%C3%A5-min-datter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engelen33 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det første som slo meg da jeg leste det du hadde skrevet, var at hun ikke har funnet på det med fosterfaren av seg selv.. får du sjansen til å prate mer med henne alene? Sånn at du får flere fakta? Så kan du jo gå til helsesøster og la henne prate med datteren din etc. Jeg vet ikke.. har heldigvis ikke opplevd det med min datter enda og jeg håper jo jeg slipper å komme i den situasjonen. Jeg håper virkelig at det ordner seg for dere, for at det er overgrep det er snakk om, det er jeg ganske sikker på. Er ingen fagperson da, men lytt til deg selv også.. dine instinkter.. håper andre har flere opplysninger du kan gå etter. Man føler seg jo så alene midt oppi alt. Uansett så må du stå på for datteren din..jeg sender deg mange styrke og støtte klemmer. Varm klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164138-overgrep-p%C3%A5-min-datter/#findComment-1065582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.