Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg det slik at jeg ikke kan 'restore down' i de fleste IE-vinduene mine. Da kan jeg ikke ha flere vinduer rundt omkring, som jeg kan skifte mellom. Mener at det var annerledes før. Pliis? noe med innstillinger, og isåfall hvorda?? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Kanskje vinduet bare er for stort? Pass på at vinduet er i "restored"-modus, og dra i kantene med musen til vinduet har ønsket størrelse. For at IE skal huske det til neste gang må vinduet med riktig størrelse være det siste du lukker. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Kanskje vinduet bare er for stort? Pass på at vinduet er i "restored"-modus, og dra i kantene med musen til vinduet har ønsket størrelse. For at IE skal huske det til neste gang må vinduet med riktig størrelse være det siste du lukker. men når vinduet ikke er i restored modus, da? Da kan jeg ikke trekke kanter. Hvordan får jeg det i restored uten å fylle hele skjermen med det? takkk:) ... trenger å få til dette 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 men når vinduet ikke er i restored modus, da? Da kan jeg ikke trekke kanter. Hvordan får jeg det i restored uten å fylle hele skjermen med det? takkk:) ... trenger å få til dette YYEEEEEEEEssss.. fikk d til )) takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.