Gå til innhold

KURT-cdn er kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den er råbra! Løp og kjøp. Dette er terapi for hva man enn måtte trenge det for. Om så bare for å slappe av og nyte en kjempeflott stemme!

Håper alle anmeldere skammer seg nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest alive&kicking
Skrevet

Ha ha. Nei det var nok ikke Kurt som skrev det nei....men......derimot...

Skrevet

Hvorfor skal anmelderne skamme seg?

Fordi de slaktet den forrige plata? Det har vel ikke noe med denne å gjøre - hver plate skal bedømmes for seg.

Eller skal de skamme seg fordi DU synes den nye Kurt CD-en bra?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Hvorfor skal anmelderne skamme seg?

Fordi de slaktet den forrige plata? Det har vel ikke noe med denne å gjøre - hver plate skal bedømmes for seg.

Eller skal de skamme seg fordi DU synes den nye Kurt CD-en bra?

Nei. Jeg synes de kunne gitt den bedre karakter enn det de har gjort. Har ingenting med den forrige plata å gjøre. Synes de kan bruke anmeldere som er i riktig aldersgruppe/målgruppe. Det er omtrent like håpløst som om jeg skulle bedømme en heavymetal plate. Jeg hater heavy og er ikke i målgruppa og ville da mest sannsynlig slakte en slik plate. Eller jazz for den del...

Skrevet

Nei. Jeg synes de kunne gitt den bedre karakter enn det de har gjort. Har ingenting med den forrige plata å gjøre. Synes de kan bruke anmeldere som er i riktig aldersgruppe/målgruppe. Det er omtrent like håpløst som om jeg skulle bedømme en heavymetal plate. Jeg hater heavy og er ikke i målgruppa og ville da mest sannsynlig slakte en slik plate. Eller jazz for den del...

Og hvilken aldersgruppe/målgruppe mener du Kurt passer inn i, da?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Og hvilken aldersgruppe/målgruppe mener du Kurt passer inn i, da?

Damer 12-99 år, menn ??? Mannfolka har i stor grad bestemt seg for å ikke like ham....i alle fall.

Det var samme anmelder som ga Bertine Zetlich sekser for albumet Sweet injections som ga dårlig til Kurt. Jeg har begge platene og synes ikke at Bertines cd var verdt en sekser. Men jeg er kanskje ikke i målgruppen hennes....

Skrevet

Damer 12-99 år, menn ??? Mannfolka har i stor grad bestemt seg for å ikke like ham....i alle fall.

Det var samme anmelder som ga Bertine Zetlich sekser for albumet Sweet injections som ga dårlig til Kurt. Jeg har begge platene og synes ikke at Bertines cd var verdt en sekser. Men jeg er kanskje ikke i målgruppen hennes....

Både mannen min og svigerfar er absolutte Kurt-fans i alle fall! Tror da ikke det er så sært til å være menn?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Både mannen min og svigerfar er absolutte Kurt-fans i alle fall! Tror da ikke det er så sært til å være menn?

Ja, men har de kjøpt CDen da? Den forrige og den nå??? Mannen min også liker Kurt, men han kjøper ikke CDen - det er det jeg som gjør... :-)

Skrevet

Ja, men har de kjøpt CDen da? Den forrige og den nå??? Mannen min også liker Kurt, men han kjøper ikke CDen - det er det jeg som gjør... :-)

Jada :-)

Skrevet

De anmeldelsene jeg har sett på Kurt, har da vært OK? Terningkast 4 er da ikke så verst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...