Gjest Mora2 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg er ganske ny her... Har skjønt at DOL betyr Doktor Online, men jeg er dum nok til at jeg ikke skjønner hva LOL betyr! Ser det går igjen i mange meldinger. Anyone please help me? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Laughing Out Loud (ler høyt) hva meg JLH = Jeg Ler Høyt.... hihi... 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ser du har fått svar her, og jeg kan lære deg enda en variant: ROFLOL = "Rolling on the floor laughing out loud" 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ser du har fått svar her, og jeg kan lære deg enda en variant: ROFLOL = "Rolling on the floor laughing out loud" skal vel være ROTFLOL 0 Siter
Gjest werwe Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 skal vel være ROTFLOL Nei, T'en i "the" tas aldri med i slike engelske forkortelser. 0 Siter
flisa Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Nei, T'en i "the" tas aldri med i slike engelske forkortelser. Begge har feil -det heter ROFL Rolling on floor laughing 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ser du har fått svar her, og jeg kan lære deg enda en variant: ROFLOL = "Rolling on the floor laughing out loud" ROFLMAO er vel mer brukt, Rolling on floor laughing my ass off. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.