Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem. Det jobber en gutt på Spar der jeg handler matvarer, han spurte for et par måneder siden om hva jeg het, og har fått tak i mobilnr mitt. Jeg får masse meldinger om vi kan finne på noe osv. Jeg har sluttet helt å handle på Spar, og gjort det ganske klart at jeg ikke er interessert og at jeg har kjæreste men han gir seg ikke. Nå fikk jeg akkurat melding om jeg ikke kunne komme innom butikken, han MÅ bare prate med meg. Hva kam jeg si for å gjøre det klinkende klart at jeg ikke er interessert

? Aner ikke hva jeg kan svare. Han er utlending, og utlendinger kan som regel være litt mer pågående enn nordmenn, men det får være grenser. Jeg synes dette er veldig ekkelt egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg vært borti før, og av erfaring hjelper ingenting. Har slått til en som prøvde seg etter gjentatte ganger, og det funka jo, men anbefales ikke :/

Hvis han ikke gir seg (og du har kjæreste) så kan du jo ta med han til den butikken, og kjæresten din kan be han "backe off".

Ellers så har trusler om anmeldelse om han ikke holder seg unna en tendens til å fungere.

(Eller bytte nr.)

Håper noe hjelper :)

Skrevet

Ikke svar i det hele tatt. Enhver respons blir tolket som om du er interessert.

Ta med deg kjæresten din i butikken av og til. Sørg for at han ser dere.

Skrevet

Ikke svar i det hele tatt. Enhver respons blir tolket som om du er interessert.

Ta med deg kjæresten din i butikken av og til. Sørg for at han ser dere.

har prøvd flere ganger å ikke svare, uten at det hjelper. Da blir jeg bare bombardert med meldinger. I tillegg ringer han med skjult nummer, noen ganger midt på natten. Kjæresten min er mye ute å reiser, så får ikke akkurat tatt med han dit så veldig ofte. huff liker ikke sånt i det hele tatt.

Skrevet

Den har jeg vært borti før, og av erfaring hjelper ingenting. Har slått til en som prøvde seg etter gjentatte ganger, og det funka jo, men anbefales ikke :/

Hvis han ikke gir seg (og du har kjæreste) så kan du jo ta med han til den butikken, og kjæresten din kan be han "backe off".

Ellers så har trusler om anmeldelse om han ikke holder seg unna en tendens til å fungere.

(Eller bytte nr.)

Håper noe hjelper :)

Takk for svar. Kjæresten er mye ute å reiser, så vi er ikke så ofte å handler sammen. I tillegg føler jeg kanskje litt dum å ta med kjæresten til butikken og be han "back off." Men jeg gjør vel det etterhvert hvis ikke noe annet hjelper.

Skrevet

La kjæresten din ringe ham opp fra din telefon.

Hei, Jo kjæresten tok tlf en gang han ringte midt på natten, sa at jeg ikke var interessert, men det har tydeligvis ikke gått helt inn.

Skrevet

Du burde aldri sagt hva du heter.

Men når det først er gjort,hold deg unna den butikken.

Ikke svar på meldingene.

Skrevet

Skriv en melding om at du snart skal gifte deg.

hehe, det er et stort løgn men ja, kanskje det vil funke. takk!

Skrevet

Takk for svar. Kjæresten er mye ute å reiser, så vi er ikke så ofte å handler sammen. I tillegg føler jeg kanskje litt dum å ta med kjæresten til butikken og be han "back off." Men jeg gjør vel det etterhvert hvis ikke noe annet hjelper.

Sånn tenkte jeg også. Håper et eller annet fungerer :) Er alltid så ubehagelig med sånt.

Skrevet

Hei, Jo kjæresten tok tlf en gang han ringte midt på natten, sa at jeg ikke var interessert, men det har tydeligvis ikke gått helt inn.

Sannelig om jeg vet. Jeg tror jeg ville fått ham til å gjøre det én gang til. Svar ikke på meldinger, vis deg ikke i butikken uten kjæresten.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Jeg ville tatt kjæresten min med meg i butikken og fått han til å gi klar melding ut om at han skal slutte å ta kontakt med deg. Du har jo gitt beskjed flere ganger uten at han hører på det? Hva med å høre med politiet om de kan ta en telefon til ham og be han gi seg? Har han fått tak i tlf-nummeret ditt så har han vel også adressen din, tenk om han plutselig står på døra og vil hilse på en dag da..

Skrevet

Ta med kjæresten på Spar slik at han ser at du er opptatt?

Skrevet

Prøv å snakk med butikksjefen der, de liker vel ikke om deres ansatte harrasserer kunder?

Skrevet

Prøv å snakk med butikksjefen der, de liker vel ikke om deres ansatte harrasserer kunder?

Harraserer?

Skrevet

Harrasserer???

Harass er et engelsk ord. Skrives for øvrig med en r.

Det engelske ordet harass kan oversettes til: plage, mase på, trette, utmatte, pine

Skrevet

Harrasserer???

Harass er et engelsk ord. Skrives for øvrig med en r.

Det engelske ordet harass kan oversettes til: plage, mase på, trette, utmatte, pine

Sorry..blander sammen engelsk og norsk avogtil :)

Hm plager ja :P

Skrevet

Jeg ville tatt kjæresten min med meg i butikken og fått han til å gi klar melding ut om at han skal slutte å ta kontakt med deg. Du har jo gitt beskjed flere ganger uten at han hører på det? Hva med å høre med politiet om de kan ta en telefon til ham og be han gi seg? Har han fått tak i tlf-nummeret ditt så har han vel også adressen din, tenk om han plutselig står på døra og vil hilse på en dag da..

Ja jeg har tenkt på det, ville blitt livredd om han plutselig dukket opp på døren her. Kjæresten er bortreist i to uker til nå, men jeg får be han stikke innom der når han er hjemme. Forhåpentligvis skremmer det han litt.

Skrevet

jeg har tenkt på det, men føler kanskje at jeg overreagerer litt hvis jeg gjøre det. I tillegg kan det kanskje hende det vil gjøre ting verre, kankje han blir veldig sinna og provosert, vet ikke helt... ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...