Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hvis han ikke vil høre på deg, vil han nok høre på butikksjefen. Han vil vel ikke miste jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ikke vil høre på deg, vil han nok høre på butikksjefen. Han vil vel ikke miste jobben?

ja, så det er ikke å gå litt langt det å prate med butikksjefen?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

ja, så det er ikke å gå litt langt det å prate med butikksjefen?

ikke når han har holdt på så lenge. OG ikke vil høre på din avvisning. Han plager deg, jo!! Det er hans problem, ikke ditt. Derfor må du si fra.

Gjest tjohooo
Skrevet

Men har du sluttet å svare på mld?

Skriv "ikke interessert". Ingen smiley. Ingen unnskyldning. Og ALDRI svar mer. Da gir han seg nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, må han så må han.

Kanskje han er gravid?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Jeg er enig med dem som sier du skal snakke med butikksjefen. Ingen butikksjef er interessert i å miste kunder fordi en ansatt igler seg inn på kundene.

Jeg ville lagt det frem på en saklig måte, men gitt klar beskjed om at du som kunde ikke finner deg i slikt.

Skrevet

Det er nok kulturkollisjon her, enkelte utlendinger tror jo at jenter som smiler til dem er interessert.

Jeg har legst hele tråden og ser at både du og samboeren din har sagt klart ifra uten at det har hjulpet. Da synes jeg neste steg er å snakke med sjefen hans. Og ha lav terskel hvis han begynner å true, da ringer du politiet. Ikke finn deg i dette. (en gang må de da lære...)

Skrevet

Det er nok kulturkollisjon her, enkelte utlendinger tror jo at jenter som smiler til dem er interessert.

Jeg har legst hele tråden og ser at både du og samboeren din har sagt klart ifra uten at det har hjulpet. Da synes jeg neste steg er å snakke med sjefen hans. Og ha lav terskel hvis han begynner å true, da ringer du politiet. Ikke finn deg i dette. (en gang må de da lære...)

takk for svar. Jeg skrev tilbake igår at jeg IKKE var interessert, at jeg fortsatt hadde kjæreste og han likte ikke at han plaget med sånn og hvis han fortsatte ville dette få konsekvenser. Fikk tilbake at han visste at jeg hadde kjæreste men tenkte vi kunne treffes som venner også spørsmålstegn. Jeg skrev at jeg hadde nok venner. Da fikk jeg ikke noe tilbake heldigvis. Tar han mer kontakt nå, skal jeg snakke med butikksjefen. Jeg er enig med det du sier, en gang må de lære

Skrevet

takk for svar. Jeg skrev tilbake igår at jeg IKKE var interessert, at jeg fortsatt hadde kjæreste og han likte ikke at han plaget med sånn og hvis han fortsatte ville dette få konsekvenser. Fikk tilbake at han visste at jeg hadde kjæreste men tenkte vi kunne treffes som venner også spørsmålstegn. Jeg skrev at jeg hadde nok venner. Da fikk jeg ikke noe tilbake heldigvis. Tar han mer kontakt nå, skal jeg snakke med butikksjefen. Jeg er enig med det du sier, en gang må de lære

Dette er litt interessant. Kunne du fortelle hvordan det gikk, etter at det har gått en stund?

Skrevet

Dette er litt interessant. Kunne du fortelle hvordan det gikk, etter at det har gått en stund?

ja det kan jeg, etter de siste meldingene som ble sendt på mandag har jeg ikke hørt noe mer, så vi får se. Kan oppdatere i forum meldinger og adressere det til deg, ikke sikkert alle andre er like interessert:-)

Skrevet

ja det kan jeg, etter de siste meldingene som ble sendt på mandag har jeg ikke hørt noe mer, så vi får se. Kan oppdatere i forum meldinger og adressere det til deg, ikke sikkert alle andre er like interessert:-)

Fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...