Gå til innhold

Dumt å dusje hver dag

Anbefalte innlegg

Gjest dusjer hver dag
Skrevet

Du har vel dusj? Da er det bare å stå i dusjen og dusje underlivet og beina med dusjhodet. Trenger ikke dusje hele kroppen for det. MÅ ikke ha badekar for å få til dette.

Skjønner jo det da, men hvis jeg først går inn i dusjkabinettet og dusjer halve kroppen, så tar jeg jo likegodt den andre halvparten også! Raskere det enn å ta underkroppen i dusjen og overkroppen ivasken liksom.

Videoannonse
Annonse
Gjest flau nå
Skrevet

Liker ikke å dusje der jeg bor nå, veldig gammelt dusj som er halvødelagt og veldig kaldt rom..så det blir vel en gang hver 3dje eller 4dje dag jeg tvinger meg til å dusje. Har bare ikke råd til å pusse opp / skru på romvarmen :(

Der jeg bodde før var det nydelig bad og god varme, så dusjet hver dag/annen hver dag alt ettersom.

Drømmen er badekar da :)

Skrevet

Skjønner jo det da, men hvis jeg først går inn i dusjkabinettet og dusjer halve kroppen, så tar jeg jo likegodt den andre halvparten også! Raskere det enn å ta underkroppen i dusjen og overkroppen ivasken liksom.

Ja, det er derfor jeg dusjer hele meg hver dag, for jeg synes denne vaskinga faktisk tar mere tid, mye raskere å dusje.

Skrevet

Ja, det er sant! Jeg har bare hørt at man kan dusje hver dag, men ikke såpe seg inn overalt. Men såpa renner jo nedover hele kroppen. Da ville jeg heller ha vasket meg godt også, hvis jeg var deg.

Hvis man bruker såpefri dusjsepe, f. eks. Vaseline Intensive care, kan man godt dusje hver dag. Synes også at dusjoljen fra Dove er OK, men den lukter litt søtlig.

Etterpå er det deilig å smøre inn hele kroppen med bodylotion. Det har jeg gjort i alle år. Sverger til den i pumpeflaske fra L´oreal. Hvit (til tørr hud) om vinteren og grønn (normal hud) om sommeren.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg dusjer annenhver eller tredjehver dag. Det kommer litt an på om jeg trener eller annen aktivitet - noen ganger blir det to ganger på rad...

De dagene jeg ikke dusjer, så vasker jeg meg på strategiske steder før jeg legger meg og før jeg går på jobb. D

Det er helt uproblematisk, lukter ikke vondt for det. Og så har huden det bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...