Gå til innhold

PowerPoint-spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget to presentasjoner. Den ene får jeg til å gå om igjen og om igjen, men med den andre får jeg det ikke til. Klarer ikke å se hva jeg gjør annerledes.

Det fører til at jeg nå, hver gang jeg lager en ny PP-presentasjon som skal gå rundt og rundt kopierer jeg denne filen jeg har som funker, og så ordner på den. Det er selvfølgelig en dårlig løsning.

Jeg husker bare ikke hva jeg gjorde for å få det til å fungere den første gangen!

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå i lysbildefremvisning-modus.

Trykk lysbildefrmvisningsknappen. Velg "lag fremvising"

I "Lysbildeovergang" velger du automatisk og angir tiden mellom hvert skift i sekunder:

Skrevet

Dette forutsetter muligens at du har norsk versjon, Office/Powerpoint XP/2002:

I menyen Lysbildefremvisning, velg Lag Fremvisning..., Velg Kjøres sammenhengende til ESC brytes. Evt. valget Automatisk visning (hele skjermen.

Går ut fra at du allerede kan det å lage automatisk overgang fra slide til slide, hvis ikke ser jeg du har fått et svar på det også her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...