Gå til innhold

Bill.mrk bryllup

Gjest addicted to reality

Anbefalte innlegg

Gjest addicted to reality
Skrevet

Er det noen med inside information her inne????

Blir det Alex til slutt? Må vite det, -bare må vite det.

Skrevet

Gudene vet, men jeg klarer ikke se for meg at hun blir gift, nei...

Det er foressten noe utrolig irriterende med hun damen!

Skrevet

Jeg ble like rørt i dag og jeg, tårene bare rant! HÅPER virkelig det blir dem! Det stråler jo av begge to, de er nydelige sammen! (Og Alex er bare HELT utrolig...)

Gjest papirtiger
Skrevet

Var det siste episode idag? Og hun ble ikke gift?? Så ikke på programmet, men gr..blir litt irritert. Misledende markedsføring! ;)

Skrevet

Var det siste episode idag? Og hun ble ikke gift?? Så ikke på programmet, men gr..blir litt irritert. Misledende markedsføring! ;)

neida det var ikke siste episoden idag:-)

Skrevet

Ikke siste program i dag, nei. Det er reprise på lørdager kl. 16:05, tror jeg det er.

Skrevet

Ja gud hjelpe, hun er utrolig irriterende!

*grøss*

Skrevet

Ja gud hjelpe, hun er utrolig irriterende!

*grøss*

Hvordan da da?

Skrevet

Hvordan da da?

Tja, på en fjåsete måte...jeg synes hun mangler sjarm.

Gjest Lykke til sier nå jeg
Skrevet

neida det var ikke siste episoden idag:-)

Hvordan hun kunne bli plukket ut som brud i det hele tatt er et under spør du meg. Har sett mange av de andre kandidatene, og hun var langt fra den beste;-) Hvor er sjarmen og gløden i henne?! Initiativ, hva er det?!

Skrevet

Hvordan hun kunne bli plukket ut som brud i det hele tatt er et under spør du meg. Har sett mange av de andre kandidatene, og hun var langt fra den beste;-) Hvor er sjarmen og gløden i henne?! Initiativ, hva er det?!

Jeg er helt enig, synes også hun mangler sjarm. Det er liksom ikke så mye utstråling og se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...