Gå til innhold

Rammstein

Gjest Rammstein-fan!

Anbefalte innlegg

Gjest Rammstein-fan!
Skrevet

Er det noen som vet hvilke låter Rammstein spiller på sin nåværende turné?

Videoannonse
Annonse
IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei - men de spiller ganske sikkert "do hast":-)

Skrevet

Jeg aner ikke men de har jo nettopp gitt ut nytt album så kommer vel litt fra det tenker jeg. Gleder meg forøvrig til tirsdag! :) Skal du til spektrum?

Skrevet

Aner ikke, men det blir sikkert artig til tirsdag. :)

Gjest Rammstein-fan!
Skrevet

Jeg aner ikke men de har jo nettopp gitt ut nytt album så kommer vel litt fra det tenker jeg. Gleder meg forøvrig til tirsdag! :) Skal du til spektrum?

Ja, jeg skal til spektrum, og jeg gleder meg som en liten unge!!

Liker vanligvis ikke "sånn" musikk, men Rammstein er utrolig BRA! Fengende musikk og sinnsykt sceneshow! Jeg skal stå foran og rocke som jeg aldri har gjort før!! ;-)

Gjest Rammstein-fan!
Skrevet

Aner ikke, men det blir sikkert artig til tirsdag. :)

Jepp, blir kjempegøy på tirsdag!! ;-)

Skrevet

Liker vanligvis ikke "sånn" musikk, men Rammstein er utrolig BRA! Fengende musikk og sinnsykt sceneshow! Jeg skal stå foran og rocke som jeg aldri har gjort før!! ;-)

Hvis de er i nærheten av å bruke like mye pyro i Spektrum som de bruker på konserten Live Aus Berlin, frykter jeg at Spektrum kommer til å brenne ned.

Skrevet

Da kan det hende vi blir stående å rocke ved siden av hverandre ;) Man vet aldri...

Gjest Rammstein-fan!
Skrevet

Da kan det hende vi blir stående å rocke ved siden av hverandre ;) Man vet aldri...

Nei, man gjør ikke det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...