Gjest Rammstein-fan! Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Er det noen som vet hvilke låter Rammstein spiller på sin nåværende turné? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Nei - men de spiller ganske sikkert "do hast":-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg aner ikke men de har jo nettopp gitt ut nytt album så kommer vel litt fra det tenker jeg. Gleder meg forøvrig til tirsdag! Skal du til spektrum? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Aner ikke, men det blir sikkert artig til tirsdag. 0 Siter
Gjest Rammstein-fan! Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg aner ikke men de har jo nettopp gitt ut nytt album så kommer vel litt fra det tenker jeg. Gleder meg forøvrig til tirsdag! Skal du til spektrum? Ja, jeg skal til spektrum, og jeg gleder meg som en liten unge!! Liker vanligvis ikke "sånn" musikk, men Rammstein er utrolig BRA! Fengende musikk og sinnsykt sceneshow! Jeg skal stå foran og rocke som jeg aldri har gjort før!! ;-) 0 Siter
Gjest Rammstein-fan! Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Aner ikke, men det blir sikkert artig til tirsdag. Jepp, blir kjempegøy på tirsdag!! ;-) 0 Siter
favn Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Nei - men de spiller ganske sikkert "do hast":-) :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, jeg skal til spektrum, og jeg gleder meg som en liten unge!! Liker vanligvis ikke "sånn" musikk, men Rammstein er utrolig BRA! Fengende musikk og sinnsykt sceneshow! Jeg skal stå foran og rocke som jeg aldri har gjort før!! ;-) Hvis de er i nærheten av å bruke like mye pyro i Spektrum som de bruker på konserten Live Aus Berlin, frykter jeg at Spektrum kommer til å brenne ned. 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Ja, jeg skal til spektrum, og jeg gleder meg som en liten unge!! Liker vanligvis ikke "sånn" musikk, men Rammstein er utrolig BRA! Fengende musikk og sinnsykt sceneshow! Jeg skal stå foran og rocke som jeg aldri har gjort før!! ;-) Da kan det hende vi blir stående å rocke ved siden av hverandre Man vet aldri... 0 Siter
Gjest Rammstein-fan! Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Da kan det hende vi blir stående å rocke ved siden av hverandre Man vet aldri... Nei, man gjør ikke det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.