Gå til innhold

To biler, en garasje!

Gjest litt irritert på ham..

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert på ham..
Skrevet

Vi kjøpte hus sammen og ble samboere i april.

Nå som det begynner å bli nattefrost er det jo kjekt å bruke garasjen. Bilen min koster 200 000 og hans koster 400 000.

Han bruker garasjen og jeg må skrape is!

Det er ikke noe spørsmål om hvem sin bil som skal stå i garasjen. Jeg synes han er litt egoistisk der. jeg betaler jo også på huset.

Han skal ha bilen i garasjen så lenge vi bor der sier han.

Er ikke dette litt urettferdig?

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Jeg synes det er logisk at den dyreste bilen er best beskyttet.

Trenger dere to biler da?

Skrevet

Kanskje du skal spandere kupevarmer på bilen din?

mvh

mil1365380270
Skrevet

Ta leie for din del av garasjen, også innstallerer du kupévarmer.

Gjest litt irritert på ham...
Skrevet

Annenhver natt ville jeg gått for.

Det prøvde jeg å foreslå, men neida...

Skrevet

Ta leie for din del av garasjen, også innstallerer du kupévarmer.

Jeg sa han kunne kjøpe meg ut av garasjen siden jeg aldri får bruke den likevel. Han ville ikke det. Han får i det minste kjøpe kupevarmer til meg.

mil1365380270
Skrevet

Jeg sa han kunne kjøpe meg ut av garasjen siden jeg aldri får bruke den likevel. Han ville ikke det. Han får i det minste kjøpe kupevarmer til meg.

Pass på å komme først hjem, så kan dere diskutere hvor mye du skal ha for flytte bilen ;-) Og hvis dette ikke er et tulleinnlegg, ikke la han bestemme hva du skal ha, få deg en ordentlig kupévarmer med fjernkontroll. Ring rundt og spør, ikke nøy deg med noe dritt.

Skrevet

Selvfølgelig om dere eier 50/50 av huset så har da ikke han noe mer krav på garasje enn deg. Krev at om hans bil skal stå inne i garsjen får han skrape is av bilen din annenhverdag MINST!! ;-)

Skrevet

Hehe,...

Eneste argumentet er at det er en fordel at den dyreste bilen står i garasjen, men eller er det egosistisk tenkt fra hans side.

Han får gjøre som jeg gjør, jeg skraper bilen som kona skal bruke. Det betyr ikke at den andre bilen har stått i garasje, men at jeg har skrapet begge bilene. Nå har vi fått oss garasje da, så nå slipper vi dette til vinteren.

Ikke nok med det, men jeg henter avisen, koker kaffe og fyrer i peisen til henne før hun står opp. Faen, hun har det altfor godt......

Skrevet

Selvsagt skal den dyreste bilen stå i garasjen, det mener vel du også?

Kjøp deg en presenning.

Skrevet

Hehe,...

Eneste argumentet er at det er en fordel at den dyreste bilen står i garasjen, men eller er det egosistisk tenkt fra hans side.

Han får gjøre som jeg gjør, jeg skraper bilen som kona skal bruke. Det betyr ikke at den andre bilen har stått i garasje, men at jeg har skrapet begge bilene. Nå har vi fått oss garasje da, så nå slipper vi dette til vinteren.

Ikke nok med det, men jeg henter avisen, koker kaffe og fyrer i peisen til henne før hun står opp. Faen, hun har det altfor godt......

Er du sann?

Skrevet

Aha....Er det biler garasjen er beregnet til?

Vi har dobbeltgarasje, men bilene står på gaten. Garasjen er full,den...

Skrevet

Det er vel like egoistisk og urettferdig hvis din bil skal stå i garasjen hele tiden.

Hos oss er det forresten slik at den som står opp og skallevere ungene har sin bil i garasjen. Ikke noe stas å skrape bil med tre hylende unger uttafor.

Kjøp deg en top-hat og gå ut tidligere å start opp bilen.

Skrevet

Hehe,...

som meg hun :)

Skrevet

som meg hun :)

Bortskjemte er dere..........blir noe mer mus på oss for det??.......neeeeeida...

Skrevet

Vi har den dyreste bilen i garasjen.

Funker fint siden den for tiden er min. Hehe

Skrevet

Bortskjemte er dere..........blir noe mer mus på oss for det??.......neeeeeida...

Snakk for dæ sjæl! *blunker*

Skrevet

Har du b'ynt å klage på det også nå da? Trodde du hadde det så bra på det området jeg? ;-)

Skrevet

Hmm, vi har et lignende problem. Vi har plass til begge bilene i garasjen, men det ene plassen er litt liten. Han mener at siden han har den største bilen, må han ha den beste plassen... Dersom jeg sier at jeg vil ha den store bilen og den store plassen, får jeg jo det, men den bruker så vanvittig mye bensin, og jeg har lenger å kjøre til jobb enn han har.

Hva gjør vi da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...