Gå til innhold

Planer for en vanlig tirsdag?

Anbefalte innlegg

Gjest mine planer
Skrevet

Rydde/lage middag/lese pensum... Se "Friends" og "Kongen av queens" i kveld (og c.s.i. om jeg får tid..).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuge, vaske badet, legge unga, gå tur med ei venninne og drikke rødvin etterpå. :)

Skrevet

Støvsuge, vaske badet, legge unga, gå tur med ei venninne og drikke rødvin etterpå. :)

nei...fyyyyyyyyyyyyy. Rødvin på en tirsdag??

Skrevet

Jeg skal straks hente jentungen påskolen,så skal vi dure inn på Europris og handle nudler...dilla.... så er det gutta som skal hjem fra barnehagen før vi durer videre hjemover for å lage middag på enklest mulig vis. i dag kommer svigermor forå holde stand i hjemmet mens jeg følger unegene en etter en på barneidretten samtidig som jeg skal være trener for den minste gruppa... gubben jobber overtid i dag... og så; når jeg har mota meg opp til det lenge nok skal jeg fjerne den hersens døde musa i kjøkkenbenken....

Skrevet

nei...fyyyyyyyyyyyyy. Rødvin på en tirsdag??

Jepp. :)

Skrevet

Jeg skal straks hente jentungen påskolen,så skal vi dure inn på Europris og handle nudler...dilla.... så er det gutta som skal hjem fra barnehagen før vi durer videre hjemover for å lage middag på enklest mulig vis. i dag kommer svigermor forå holde stand i hjemmet mens jeg følger unegene en etter en på barneidretten samtidig som jeg skal være trener for den minste gruppa... gubben jobber overtid i dag... og så; når jeg har mota meg opp til det lenge nok skal jeg fjerne den hersens døde musa i kjøkkenbenken....

Stakkars deg, den døde musa får gubben ta når han kommer hjem etter å ha jobbet overtid....

Skrevet

ekstrem forvandling...tirsdag er min tv-kveld og nå har jeg ny stol -som det stinker av - hehe

Skrevet

Dagens treningsøkt er unnagjort. Nå er det kalkunragu som skal lages og spises. Deretter blir det å sitte i sofakroken og hygge seg med datteren, og se på TV, tenne mange stearinlys må også til.

Koselig, er jo mørkt i hele dag synes jeg.

Skrevet

Stakkars deg, den døde musa får gubben ta når han kommer hjem etter å ha jobbet overtid....

aner jeg et snev av ironi??.........(",)..

Gjest dagen i dag
Skrevet

Samtale i barnehagen, lage middag, ta med ungene på bading, chatte og/eller se på tv, forberede undervisningstimer, kanskje cafe eller "friends".

Skrevet

Har du postet denne feil?

Skrevet

Skal lese til eksamen, se venner for livet, kongen av queens, rydde og sove søtt.

Skrevet

Jeg skal gjøre ingenting... Kom hjem i natt etter 2 uker med intens eksamen og er sliten. Er forhåpentligvis ferdig utdannet nå! Herlig følelse!!

Skrevet

Samtale i barnehagen, lage middag, ta med ungene på bading, chatte og/eller se på tv, forberede undervisningstimer, kanskje cafe eller "friends".

Du rekker jammen imponerende mye etter kl 17 på en tirsdag! Jeg tror jeg kanskje hadde klart halvparten... =)

Jeg skal rydde litt, lage noe å spise, og så ut å ta noen øl med noen venner etter åtte en gang. Jeg skulle også lest til eksamen, men det rekker jeg sannelig ikke... =)

Skrevet

Huff, glemte helt at jeg hadde vært med på denne tråden, jeg. Da har du nok ikke postet den feil, nei.

Oj, nå skjønte jeg plutselig hva du mente med et snev av ironi! Ja, stemmer, det kunne forstås slik også det ja, he he! Det tenkte jeg ikke på gitt. Den var god, men nei, jeg mente faktisk at det fikk gubben ta seg av. Den døde musa altså (den grå på gulvet!)

lille, store, redde meg
Skrevet

Jepp. :)

Jeg får ikke gjort noe.

Var på møte med barnevernet i går.

Er skikkelig fortvilet både jeg og samboeren.

For et halvt år siden var det snakk om tilbakeføring i desember.

De lurte oss for å få tiden til å gå.

Nå skal de bruke mot oss det med tilknyttingen vårt barn har til fostermor.

Ingen som tenker på at det beste for et barn er å vokse opp hos foreldrene?

De driver psykologisk krigføring med oss.

Jeg venter på at det skal bli torsdag, for da skal vi ha møte med advokaten vår.

Også forbereder jeg hva jeg skal si til avisen og lurer på om jeg skal stå frem med fullt navn.

fei1365380229
Skrevet

Surfe litt, se litt på tv, kjefte litt på de gale ungene mine, male litt lister, kjede meg.

Har badet de minste, lagd mat, hjulpet de store med lekser, lagt yngstejenta. Og så skal jeg legge meg tidlig å lese litt er så trøtt etter at det begynte å bli så mørkt fort om kvelden.

Skrevet

Etter jobb hentet jeg poden, lagde middag, gikk tur nesten en time. Når har jeg akkurat støvsugd huset og smurt kvelds til poden og kompisen hans som spiser her. Så skal jeg henge opp klesvsken, rydde ut av oppvaskmaskinen. Så skal jeg se på Forandring fryder/hus til salgs, lese KK og drikke te, så tror jeg at jeg legger meg etter det.

Gjest linniett
Skrevet

Bra jeg leste innlegget her - hadde glemt at det var friends i dag.

Hopper i dusjen så jeg sitter klar kl 22.30.

Det ble mine planer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...