Gå til innhold

Ikke glem KRYSTALLNATTEN ikveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To av dem ble det.

Men det endrer ikke det faktum at SOS rasisme kupper krystallnatten for å markere sine egne saker, og samtidig legger selv egne begrensninger for hva jødene skal få bruke av symboler og paroler - på DERES natt.

Her er det en del informasjon. Dette minner da overhodet ikke om noen "kupping"?

Men det forklarer kanskej noe av intrykket man kan sitte igjenn etter å ha hørt "intevjuene" med sos-rasisme på TV?

http://www.sos-rasisme.no/tekst.php?teksti=172

http://www.sos-rasisme.no/tekst.php?teksti=7220&ftekst=1

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

28

• Goliath

15

• Mr Kahn

12

• pip

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men alle som vil kan da lage arrangementer på krystallnatten -hvordan kan dumene at det å i det hele tatt ville ha arrangementer for å minnes denne natten er å "kuppe"?

Når det er SOS rasisme som lager "reglene" for hva som skal være tillatt og bastemme hva som skal eller ikke skal stå på parolene, så blir det å "kuppe".

Men at jeg i det hele tatt reagerte på dette var de TV bildene som ble vist av norskt uniformert politi, som nektet jøder med flagg å delta.

Begrunnelsen for hvorfor jødiske flagg ikke var tillatt synes jeg er tynn. Spesielt når de forsvarer det med at heller ikke palestinske flagg var tillatt.

For hva har palestinske flagg med krystallnatten å gjøre? Jødiske flagg derimot.....

Skrevet

Når det er SOS rasisme som lager "reglene" for hva som skal være tillatt og bastemme hva som skal eller ikke skal stå på parolene, så blir det å "kuppe".

Men at jeg i det hele tatt reagerte på dette var de TV bildene som ble vist av norskt uniformert politi, som nektet jøder med flagg å delta.

Begrunnelsen for hvorfor jødiske flagg ikke var tillatt synes jeg er tynn. Spesielt når de forsvarer det med at heller ikke palestinske flagg var tillatt.

For hva har palestinske flagg med krystallnatten å gjøre? Jødiske flagg derimot.....

Det er ikke SOS-rasisme som stoppe demokratene fra å delta, det var politiet. Fordi de de ikke hadde søkt om tilatelse til å ha en markering, og fordi de hadde gått ut på nettsider og sagt de ville lage bråk. Da politiet hadde forsøkt å komme i kontant med dem, klarte de det ikke.

SOS.rasisme ville ikke ha flagg i _sin_ markering, en markering demokratene ikke ville være med på, men som _demokratene_ ville kuppe med sin markering. En markering de ikke ville bruke de lovene vi har for slikt for å få i stand.

Jeg skjønner ikke at du har problemer med dette?

Norsk forening mot antisemitisme støtter det, det mosaiske trossamfunnet støtter det, burde ikke de være de rette til å uttale seg om hva som gagner jøder i norge, og hva som er den rette måten å forholde seg til slikt på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...