Gregga Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Heisan! Er det noen kloke hjerner der ute som vet om det er en måte, eller fler å blokke ut sko på? Har kjøpt meg ett par sko, som under prøving var helt ok. Nå er de noget trange! De er passe i lengden, men litt i smaleste laget, så det er bredden jeg trenger å justere... 0 Siter
oslogutt Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Det fins jo skoblokkere. Fås i skobutikker. Brukes vanligvis for at skoene skal beholde formen, men hvis du skal utvide de må du kanskje ha noen litt større blokkere. 0 Siter
KaVa Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvilket materiale er de i, da? Utblokking fungerer best på skinn, vet du. 0 Siter
Gregga Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Hvilket materiale er de i, da? Utblokking fungerer best på skinn, vet du. De er i plæstikk :-) Neida, det er ett par skinnsko, ja.. 0 Siter
Gregga Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Det fins jo skoblokkere. Fås i skobutikker. Brukes vanligvis for at skoene skal beholde formen, men hvis du skal utvide de må du kanskje ha noen litt større blokkere. Ja, det vet jeg.. Men har litt liten mulighet for å komme meg rund omkring - litt lite mobil for tiden, kan man si. Derfor tenkte jeg kanskje det fantes noe lurt man kunne gjøre selv hjemme. :-) 0 Siter
kyrillo Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Ja, det vet jeg.. Men har litt liten mulighet for å komme meg rund omkring - litt lite mobil for tiden, kan man si. Derfor tenkte jeg kanskje det fantes noe lurt man kunne gjøre selv hjemme. :-) Gå en stund med fuktige sokker i skoa, da går de seg til litt. 0 Siter
Gregga Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Gå en stund med fuktige sokker i skoa, da går de seg til litt. Da skal jeg prøve det, i den grad jeg kan gå... Spørs om det blir lenge nok .. Men takk allikevel! 0 Siter
Spirello Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Gå med de inne så mye som mulig.. Putt litt fuktig (ikke vått) avispair i dem og la de stå en stund.. Stapp de fulle. Funka på mine støvletter i skinn. 0 Siter
KaVa Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 De er i plæstikk :-) Neida, det er ett par skinnsko, ja.. Da kan man eventuelt ta på seg noen lett fuktige sokker og gå litt rundt i skoene - da former de seg etter din fot. Jo tykkere sokker, jo videre sko... Skinnsko er greie sånn :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Husker at jeg spurte om noe lignende en gang, her er svara jeg fikk: http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F579.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D1658095&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D1658095 0 Siter
Lucretia Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Skomakere blokker ut sko. Da jeg jobbet hos en skomaker kostet det 80 kr (ikke lenge siden, så er nok ca rundt den prisen) Ellers selger skomakere en spray som du sprayer på sko, utenpå og inni der de "gnager", og så skal du gå med de en stund (en time eller no). Her holder det ikke å sitte i sofaen med skoa på, du må spasere med de. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.