cathlin Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 http://www.start.no/quiz/2001/03/28-3131.html Jeg er en labrador:D 0 Siter
Spirello Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. Det stemmer også, utolig nok.. Ikke at jeg er en hund (selv om doggy er supert;) men beskrivelsen.. : ) 0 Siter
Niobe Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Setter, visstnok... Og jeg som synes settere er så slitsomme!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg er en Puddel, og jeg som hater den rasen. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. Det stemmer også, utolig nok.. Ikke at jeg er en hund (selv om doggy er supert;) men beskrivelsen.. : ) Jeg ble en Labrador jeg...Lat med andre ord. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. Det stemmer også, utolig nok.. Ikke at jeg er en hund (selv om doggy er supert;) men beskrivelsen.. : ) 'Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om.' Ja jeg er em setter og vet ikke hva det er for noe? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Så utrolig mange opplysende tester som finnes! Jeg er en labrador. Voff. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. 0 Siter
kjerringskinn Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 'Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om.' Ja jeg er em setter og vet ikke hva det er for noe? Kanskje du er en trend-setter? ;-) Her er en type setter: http://www.puppydogweb.com/caninebreeds/setters_gord.htm ...jeg må nok gjøre noe med ørene mine, det er litt korte og hårløse i forhold til dette bildet ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg er en setter, forhåpentlig en irsk. 0 Siter
Gjest soumi Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Puddel! For en teit test! Puddel er jævli undervurdert!! De er blant verdens mest intelligente hunder. Les rasens historie, og du vil bli overrasket over alt du trodde du visst om Puddel 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Puddel er jævli undervurdert!! De er blant verdens mest intelligente hunder. Les rasens historie, og du vil bli overrasket over alt du trodde du visst om Puddel Hmm. Kanskje sant, det. Men jeg liker ikke pudler særlig godt likevel... 0 Siter
sigga Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hmm. Kanskje sant, det. Men jeg liker ikke pudler særlig godt likevel... Pudler...nei, men Nudler derimot!! yammi. ..(",).. 0 Siter
sigga Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg er visst også en labrador... voff voff! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg ble også labrador...Noen som IKKE blir det da?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.