Gå til innhold

Hovseter/Røa?

Gjest vurderer å flytte dit

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer å flytte dit

Jeg vurderer å flytte til Hovseter eller Røa. Det blir vel det førstnevnte, siden jeg bare har råd til en blokk-leilighet.

Men jeg har noen spørsmål, hvis det er noen her som er godt kjent der:

Er det trivelig der? Kan føye til (hvis det har noen betydning) at jeg er enslig mamma, snart 40, er akademiker, og misliker snobberi. Er det feks stor press på at voksne og barn må ha "moteriktige" klær?

Og så lurer jeg på om det finnes feks bibliotek, svømmehall eller idrettsanlegg i nærheten?

Og så lurer jeg på om det er mulig å få en 3-roms leilighet til ca. 1,2 - 1,3 millioner? Må man da opp i høyblokkene, eller finnes det lavblokker med leiligheter til denne prisen?

Mange spørsmål, men jeg håper jeg får noen svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164370-hovseterr%C3%B8a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...