Gå til innhold

abonnere på rengjøringsmidler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er med som abbonnent på rengjøringsmidler? Blei oppringt på telefon, fikk en prøveflaske og prøver å bestemme meg for om jeg skal melde meg ut eller ikke.

Man skal liksom redde miljøet ved å bruke mindre embalasje, og det er jo en god tanke, men...

http://www.green-clean.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt er jeg _veldig_ skeptisk til medlemsordninger/klubber for å kjøpe produkter.

Dessuten; om produktene er så fantastiske er det ikke litt rart at de ikke selges i ordinære butikker?

For det tredje: "green clean" høres litt suspekt ut. Big-green-clean-machine" - var ikke det rådyre rengjøringsmaskiner som ble pådyttet (unnskyld - solgt) på dørene til folk?

Mulig jeg er i meste laget negativ, men jeg hadde nok ikke giddet å abonnere, nei....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...