Freya Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Noen som skjønte hva som skjedde? Hvorfor var jenta død? Selvmord? Drept? Hvem var den kvinnen som satt og gråt i bilen? Skjønte ikke noe særlig jeg. Og de som reklamerte med at man måtte følge ekstra godt med på slutten... *blond* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hun som satt og gråt i bilen var jo Sara Sidle.. (CSI'en).. Men ellers er jeg like grønn som deg. Og litt skuffet. Hvorfor var liksom dette den mest oppsiktsvekkende slutten noensinne? Hva har jeg gått glipp av.. 0 Siter
villee Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jenta ble vel drept pga hun tok kontakt med CSI og han "bak glasset" skjønte det, men den er jo ikke ferdig da. Fortsettelse følger neste tirsdag. Virker som de har begynt med fortsettelser på denne sesongen, annen hver uke.. 0 Siter
villee Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 ojoj.. var den virkelig slutt? jeg trodde den fortsatte neste uke jeg... nå er jeg like teit som deg 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jenta ble vel drept pga hun tok kontakt med CSI og han "bak glasset" skjønte det, men den er jo ikke ferdig da. Fortsettelse følger neste tirsdag. Virker som de har begynt med fortsettelser på denne sesongen, annen hver uke.. Det sto _ikke_ noe "To be continued..." da episoden slutta, pleier alltid det hvis det er fortsettelse. *like frustrert og blond som de andre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.