villee Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Hvor er det sentralt kommunal parkering i Oslo og hvor mye koster det for timen? 0 Siter
Gjest dyr parkering Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Det er ulike soner med ulik takst. Rød sone, grønn sone osv. Rød sone (helt i sentrum) er dyrest. Tror det koster rundt 50 kr timen. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Det er ulike soner med ulik takst. Rød sone, grønn sone osv. Rød sone (helt i sentrum) er dyrest. Tror det koster rundt 50 kr timen. Det er endel P-hus. Husker ikke hva det koster, men du betaler når du henter bilen så du risikerer ikke bot. Ellers kan du parkere gratis utenfor sentrum, og ta Tbanen inn. 0 Siter
Atene Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg pleier å parkere i Kongens gate ved Akershus festning. Relativt sentralt, og 12 kroner timen. Hold deg unna parkeringshusene, der blir du flådd. 0 Siter
Gjest Bil er dyrt Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg pleier å parkere i Kongens gate ved Akershus festning. Relativt sentralt, og 12 kroner timen. Hold deg unna parkeringshusene, der blir du flådd. Under Oslo Østbanestasjon parkerte vi mens vi var på kurs en dag.Ble vel fra 09 til 17/18 tror jeg. Vi betalte nesten 300,- hvis jeg ikke husker feil. Fikk helt sjokk jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.