Mr Kahn Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 ...som avgjorde valget i USA, takket være lutefisken og janteloven, skal vi tro «Aftenpoften»: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article908496.ece *rusler flirende ut* 0 Siter
Prozak Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Om så hadde vært, så hadde det vært enda en grunn til ikke å fortelle at man er fra norge når man er i utlandet. ".........................." 0 Siter
Gjest singoalla Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Om så hadde vært, så hadde det vært enda en grunn til ikke å fortelle at man er fra norge når man er i utlandet. ".........................." Selv på Internett bør man skrive navnet på vårt land med stor N. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Selv på Internett bør man skrive navnet på vårt land med stor N. Det var jo et saklig svar. Ærlig talt - innimellom så glemmer jeg stor forbokstav på egennavn - lev med det. ".........................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Er det noe å le av da? Ja, faktisk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 Det var jo et saklig svar. Ærlig talt - innimellom så glemmer jeg stor forbokstav på egennavn - lev med det. ".........................." Men Prozac med stor P, det greide du. Aner vi et mønster her...? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Men Prozac med stor P, det greide du. Aner vi et mønster her...? At DU kan "ane" et mønster betviler jeg ikke et sekund :-) "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.