Gå til innhold

Bulimikere lettere forkjølet?

Anbefalte innlegg

Jeg har bulimi og blir veldig ofte forkjølet. Når jeg kaster opp får jeg jo ofte sår hals. Men dette pleier å gå over. Sist jeg spydde(søndag), derimot,gikk ikke halsvondten over, men forverret seg, og nå sitter jeg her med snue,feber og hele pakka.Kan riper på innersiden av halsen føre til at jeg blir mer mottakelig for bakterier/virus? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164387-bulimikere-lettere-forkj%C3%B8let/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Ikke bare det, som bulimiker vil du jo ha generelt langt svakere helsetilstand, pga feil/manglende ernæring og stress på kroppen.

Håper du klarer å ta kontakt med www.iks.no eller Senter for Spiseforstyrrelser i Stavanger.

God bedring,

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...