Gå til innhold

Antisemittene seiret på krystallnatten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

63

• Goliath

14

• Prozak

13

• flisa

3

Mest aktive i denne tråden

Nei, at noen jøder (som ikke ville følge reglene for arrangementet) ble bortvist av politiet, er IKKE det samme som at "jøder" ble nektet å gå i tog.

Du imponerer ingen med ditt ordkløyveri, eller ved å henvis til "regler" laget av tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere.

Jøder ble bortvist fra å feire sin egen dag. Punktum slutt.

Du imponerer ingen med ditt ordkløyveri, eller ved å henvis til "regler" laget av tidligere og nåværende Pol-Pot tilhengere.

Jøder ble bortvist fra å feire sin egen dag. Punktum slutt.

Nei, "jøder" ble ikke bortvist, din løgner.

Hvis 2 nordmenn blir bortvist fra 17. mai-toget (fordi de ville gå med kommunist-flagg i barnetoget) ville du da sagt at "nordmenn ble nektet å gå i tog".

Selvsagt ikke.

Nei, "jøder" ble ikke bortvist, din løgner.

Hvis 2 nordmenn blir bortvist fra 17. mai-toget (fordi de ville gå med kommunist-flagg i barnetoget) ville du da sagt at "nordmenn ble nektet å gå i tog".

Selvsagt ikke.

Usaklig sammenligning.

En mer relevant er at barn nektes å gå i barnetoget 17.mai fordi endel voksne har funnet ut at DE heller vil gå, uten forstyrrelser fra "bråkete" barn.

Det er da vitterlig DU som kaller det "gal manns Ralling" nå andre reagerer på at jøder blir nektet å feire krystallnatten.

Men det er godt du tydligvis har funnet ut at du er enig allikevel, og i å måte er ditt vanvittige utbrudd tilgitt og glemt.

Nei, jeg kaller det gal manns ralling når du lufter dine konspirasjonsteorier og frykt for kommunister og andre ekstremister (av annen type enn deg selv).

Jeg har aldri sagt at jeg synes det er greit at en folkegruppe mister retten til noe, hverken jøder eller muslimer. Du påsto at det var nettopp dette jeg gjorde, og er tydeligvis ikke i stand til å backe opp den påstanden. Enig med deg og din ekstremisme blir jeg selfølgelig aldri - jeg liker å se på meg selv som litt mindre trangsynt enn som så.

"........................."

Annonse

Nei, jeg kaller det gal manns ralling når du lufter dine konspirasjonsteorier og frykt for kommunister og andre ekstremister (av annen type enn deg selv).

Jeg har aldri sagt at jeg synes det er greit at en folkegruppe mister retten til noe, hverken jøder eller muslimer. Du påsto at det var nettopp dette jeg gjorde, og er tydeligvis ikke i stand til å backe opp den påstanden. Enig med deg og din ekstremisme blir jeg selfølgelig aldri - jeg liker å se på meg selv som litt mindre trangsynt enn som så.

Jeg trenger ingen ytterliger oppbackning ut over det du selv presenterer.

Dine hatske angrep på mitt innlegg som har som budskap at jøder ble nektet å markere krystallnatten, taler tydelig for hva du mener om den saken.

Usaklig sammenligning.

En mer relevant er at barn nektes å gå i barnetoget 17.mai fordi endel voksne har funnet ut at DE heller vil gå, uten forstyrrelser fra "bråkete" barn.

Nei, det er en helt perfekt sammenlikning, og den avslører din løgn.

Usaklig sammenligning.

Jeg tror enhver med et minimum av vett lett ser hvems sammenligning som passer best i den aktuelle situasjon.

Dine hatske angrep på mitt innlegg som har som budskap at jøder ble nektet å markere krystallnatten, taler tydelig for hva du mener om den saken.

Jo, men så er det jo beviselig løgn at jøder ble nektet å markere Kystallnatten.

Annonse

Nå er det jo du som representerer nazistene her, Morsk. Du behøver ikke lyve om det OGSÅ.

Vel, jeg tror enhver som kan lese lett ser hvem av oss som fryder seg sammen med nazistene over at jøder ble hindret i å markere krystallnatten.

Sånn sett var det godt at folk blir klar over at antisemettismen nå bæres under røde faner, selv om de mange av oss har vært klar over det lenge.

"Dine hatske angrep på mitt innlegg som har som budskap at jøder ble nektet å markere krystallnatten, taler tydelig for hva du mener om den saken."

Hvordan i all verden klarer du å få det ut av det? Logikk er ikke din sterke side, skjønner jeg.

Du kan ikke diskutere uten å ralle, og komme med de mest sinnsvake uttalelsene og anklagelsene. At jeg sier det om deg, sier ingenting om hva jeg mener om den saken. Å jo - du trenger å backe opp anklagelsene dine med logikk og sammenheng. Det eneste du gjør er å legge meninger på meg og andre.

Er det så vanskelig å forstå noe så enkelt? Selv om jeg kan sympatisere med en sak, så betyr det da ikke at jeg ikke kan kritisere hvordan forskjemperne går frem. All sympati for jøder som folkeslag, på lik linje med alle andre, men null sympati for sånne som deg som anklager omtrent hele verden for å være nazister, fascister og kommunister. Det blir ingen seriøsitet i argumentasjonen og forkjempingen din, men heller fanatisme.

Vel, jeg tror enhver som kan lese lett ser hvem av oss som fryder seg sammen med nazistene over at jøder ble hindret i å markere krystallnatten.

Sånn sett var det godt at folk blir klar over at antisemettismen nå bæres under røde faner, selv om de mange av oss har vært klar over det lenge.

Men, selv om du forsøker å repetere løgnen din utallige ganger, så ble ikke "jøder" bortvist fra arrangementet.

"Dine hatske angrep på mitt innlegg som har som budskap at jøder ble nektet å markere krystallnatten, taler tydelig for hva du mener om den saken."

Hvordan i all verden klarer du å få det ut av det? Logikk er ikke din sterke side, skjønner jeg.

Du kan ikke diskutere uten å ralle, og komme med de mest sinnsvake uttalelsene og anklagelsene. At jeg sier det om deg, sier ingenting om hva jeg mener om den saken. Å jo - du trenger å backe opp anklagelsene dine med logikk og sammenheng. Det eneste du gjør er å legge meninger på meg og andre.

Er det så vanskelig å forstå noe så enkelt? Selv om jeg kan sympatisere med en sak, så betyr det da ikke at jeg ikke kan kritisere hvordan forskjemperne går frem. All sympati for jøder som folkeslag, på lik linje med alle andre, men null sympati for sånne som deg som anklager omtrent hele verden for å være nazister, fascister og kommunister. Det blir ingen seriøsitet i argumentasjonen og forkjempingen din, men heller fanatisme.

Jeg regsiterer at du etter et par dagers betenkiningstid følte ett behov av å bortforklare dine utfall, som stilte deg i samme bås som en viss annen galning.

Godt er i og for seg det, og lykke til videre.

Jeg regsiterer at du etter et par dagers betenkiningstid følte ett behov av å bortforklare dine utfall, som stilte deg i samme bås som en viss annen galning.

Godt er i og for seg det, og lykke til videre.

Uhm....hvilket utfall? Jeg bortforklarer ingen verdens ting. Det eneste jeg ville var at du forklarte hvorfor du la en mening på meg som jeg aldri har ytret. Og for å bruke ditt språk: jeg registerer at du fortsatt ikke evner dette, og neppe noensinne vil det heller.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...