Gjest simbrtino Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hvilken spiller spiller man torrent filer i, både film og musikk. Jeg får beskjed om at mediaplayer ikke kan spille av mp3 filer fra torrentsnedlasting? 0 Siter
petter smart Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Det kreves ingen spesiell spiller for disse. Har du prøvd winamp? 0 Siter
Gjest simbrtino Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Det kreves ingen spesiell spiller for disse. Har du prøvd winamp? Hei Ja jeg har prøvd winamp, noen mp3 filer går og andre ikke. Jeg får heller ikke spilt av divx filmer, lurer på om jeg mangler codecer hva det nå heter og er? 0 Siter
petter smart Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei Ja jeg har prøvd winamp, noen mp3 filer går og andre ikke. Jeg får heller ikke spilt av divx filmer, lurer på om jeg mangler codecer hva det nå heter og er? Last ned f.eks. kazaa lite codec pack og installer denne. Da skal de fleste filmer fungere. Det kan jo være mp3 filene som er ødelagte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.