Gå til innhold

Tottlå oppdaget VANN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg startet et nytt og bedre liv! Har fått tak i en bok om sundt og riktig kosthold, som de bruker på LIBRA kursene.

Jeg oppdaget at jeg har hatt et totalt feil kosthold!!

Det som var så fint med denne boken, var at de legger ikke vekt på slanking, men å legge om til en mye sundere livsstil.

Tidligere har jeg drukket vann kun vist jeg må. Drukket ekstremt lite. Nå, det siste døgnet, har jeg sikkert sprunget på do 20 ganger i timen pga alt vannet jeg har drukkket.

Merker allerede stor forskjell. Er mye mer opplagt, og i bedre humør!

Er det noen som har erfaring med LIBRA kursene???? Jeg ble veldig gira på dette, og har satt meg et mål på å ta av 5 kg før jul!! :)

Dette skal jeg klare!

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Lykke til.

Jeg har en gang i fjern fortid gått på Libra. Jeg har også gått på Grete Roede.

Jeg har vel konkludert med at en mellomting mellom de to er greit å leve med.

Jeg la om kostholdet 1. oktober, med 10 kilo ned som mål før jul.

Har bare et par kilo til så er jeg der c',)

Skrevet

Libra er igrunn svært godt konsept, men krever litt planlegging å følge pga. all fiberen ,man skal ta, hyppigså måltider osv.MEN man slipper den evinnelige kaloritellinga som på Grete Roede. Husker ikke helt, men veier man maten på Libra?

Skrevet

Libra er igrunn svært godt konsept, men krever litt planlegging å følge pga. all fiberen ,man skal ta, hyppigså måltider osv.MEN man slipper den evinnelige kaloritellinga som på Grete Roede. Husker ikke helt, men veier man maten på Libra?

Man skal veie maten de første gangene, kun for å se hvor mye 30 gram brød er. Jeg har valgt å ikke veie. synes det er noe tull......

Jeg har troen på denne metoden. Kan ikke fordra folk som teller kalorier. Jeg er svært overvektig selv, men tor ikke at å telle kalorier løser problemet!

Skrevet

Man skal veie maten de første gangene, kun for å se hvor mye 30 gram brød er. Jeg har valgt å ikke veie. synes det er noe tull......

Jeg har troen på denne metoden. Kan ikke fordra folk som teller kalorier. Jeg er svært overvektig selv, men tor ikke at å telle kalorier løser problemet!

Selvfølgelig kan det å telle kalorier løse fedmeproblem. Hvis du er overvektig, så spiser du mer kalorier enn du forbruker (velkjent). Hvis du får beskjed om at ved et inntak på max 1500 kal. pr. dag vil du ta av ca. x antall kg pr. mnd. Men hvordan skal du kunne vite hvor mye mat som gir 1500 kalorier hvis du ikke teller dem ? Folk jeg kjenner har slitt i årevis med overvekt, men etter et G. Rohde kurs eller to (hvor det telles kalorier), så har begge nådd sin trivselsvekt - ca. 10-15 kg vekttap.

Skrevet

Jeg har også sansen for libra. Apropos veiing:Det er lett å lure seg selv med de brødskivene - 30 gram er ikke så mye brød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...