Gjest Turreiseren Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hei. Jeg skal på weekendtur med båten til Newcastle, skal ikke ta bussen inn til sentrum, men det er visstnok et handlesenter i gåavstand fra kaien.(?) Noen som har vært der? Noen som vet hvilke butikker som er der? Takknemlig for all hjelp. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Har vært på dette senteret, det er ikke mange butikkene der, mest klær/sko, bokhandel, verktøy. Ikke noe å rope hurra for. Er vel ca 40 butikker. Har også mc donalds, og en liten pub litt på utsiden. Vet de har en side på internett, skal se om jeg kan finne adressen dit. 0 Siter
annegunn Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Har vært på dette senteret, det er ikke mange butikkene der, mest klær/sko, bokhandel, verktøy. Ikke noe å rope hurra for. Er vel ca 40 butikker. Har også mc donalds, og en liten pub litt på utsiden. Vet de har en side på internett, skal se om jeg kan finne adressen dit. http://www.royalquaysoutletcentre.co.uk/ (jeg har svart på småbarn) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.