Gå til innhold

RV anmeldes etter terrorparagrafen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/4249655.html

Og det er vel fortjent!

I tillegg burde støtten som partiet mottar fra det offentlige umiddelbart inndras.

Det er selvfølgelig fullstendig uakseptabelt at norske skattepenger benyttes til å finansiere organisasjoner som blant annet bortfører og halshugger hjelpearbeidere i Irak.

Hele RVs politiske ledelse burde også bli fengslet - men det er vel kanskje å håpe på for mye av det gode...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare presisere at det er unge høyre som påstår dette....

Skrevet

Må bare presisere at det er unge høyre som påstår dette....

Da får vel jeg presisere at HVIS det viser seg å være riktig, SÅ mener jeg det jeg skrev...:-)

Skrevet

Da får vel jeg presisere at HVIS det viser seg å være riktig, SÅ mener jeg det jeg skrev...:-)

jepp, nøyaktighet er en dyd...og du får selvsagt mene det du vil.

men skal vi gå ulike lag, organisasjoner ogpolitiske partier etter i sømmene vil det nok dukke opp masse grums. Ikke at det gjør det mer legitimt eller rett for noen. Men bare noe å tenke på. det måvære lov å "feile" også uten å bli hudfletta.

Skrevet

jepp, nøyaktighet er en dyd...og du får selvsagt mene det du vil.

men skal vi gå ulike lag, organisasjoner ogpolitiske partier etter i sømmene vil det nok dukke opp masse grums. Ikke at det gjør det mer legitimt eller rett for noen. Men bare noe å tenke på. det måvære lov å "feile" også uten å bli hudfletta.

Hvis dette er riktig, så holder det ikke å si at "det må være lovlig å feile også".

For i så fall er dette en klart straffbar handling, og det nytter ikke å påberope seg "uvitenhet" om det som foregår av terrorhandlinger mot hjelpearbeidere i Irak av disse ulike organisasjonene.

Det forutsetter selvfølgelig at det kan dokumenteres at disse har fått økonomisk bistand fra RV.

Men har de gjort det, så er det en direkte økonomisk støtte til terrorisme, og det skal i så fall straffes hardt.

Skrevet

Hvis dette er riktig, så holder det ikke å si at "det må være lovlig å feile også".

For i så fall er dette en klart straffbar handling, og det nytter ikke å påberope seg "uvitenhet" om det som foregår av terrorhandlinger mot hjelpearbeidere i Irak av disse ulike organisasjonene.

Det forutsetter selvfølgelig at det kan dokumenteres at disse har fått økonomisk bistand fra RV.

Men har de gjort det, så er det en direkte økonomisk støtte til terrorisme, og det skal i så fall straffes hardt.

Hva med folk som sender penger til Israels terrori i de ulovlig okkuperte områdene?

Skrevet

Det er klart, så vi får vente i spenning å se hva som skjer...

men tror du helt ærlig at RV er i "stand" til gjøre dette med overlegg?

Skrevet

Hva med folk som sender penger til Israels terrori i de ulovlig okkuperte områdene?

Jeg satt her og lurte på hvor du var hen ja.....(",)..

Skrevet

Det er klart, så vi får vente i spenning å se hva som skjer...

men tror du helt ærlig at RV er i "stand" til gjøre dette med overlegg?

Ja

Skrevet

Dine tåplige innspill i denne tråden vil bli møtt med stillhet etter dette innlegget Sør.

Skrevet

"Hele RVs politiske ledelse burde også bli fengslet - men det er vel kanskje å håpe på for mye av det gode..."

Det du og mange andre ikke skjønner, er at RV er et megget nyttig lite rotteparti å ha. Det er selfølgelig forutsatt at de ikke får mer makt enn en liten stemme, og det er vi rimelig trygge på.

"........................."

Skrevet

Dine tåplige innspill i denne tråden vil bli møtt med stillhet etter dette innlegget Sør.

Så fint. Du oppfordres til å fortsette med samme "politikk" i de andre trådene du vil kjøre i grøften fordi du ikke kan svare for deg.

Skrevet

Dette er bare god gammel tradisjon for et parti som i sin tid hadde tilsvarende innsamlingsaksjon til Røde Khmer, og hvor partilederen siden reiste og håndhilste på Pol-Pot.

Disse gangsterne setter virkelig demokratiets toleranse på prøve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...