Gå til innhold

Service hva er det ?

Anbefalte innlegg

Gjest 62 årgang
Skrevet

Kan noen hjelpe meg å prøve å få forklart det for Lefdal Elektromarked på Strømmen. Må jeg si hos dem er det en tragedie. Har dere noen bedre opplevelser ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mer spesifikk info må nok til for å kunne synse noe :-)

"............................"

Skrevet

Kanskje det hjelper å nevne "TV hjelper deg" og sånne programmer? ;-) Eller at det ikke er så langt til Expert?

Skrevet

Nei, men jeg opplevde manko på kundeservice hos Clas Olson i dag også. Da lurte jeg på om ikke en dust som jobba der kunne hjelpe meg med å finne riktig størrelse på skruene, om han hadde mulighet til å løsrive seg fra tegneseriene han var så opptatt av. ;)

Skrevet

Nei, men jeg opplevde manko på kundeservice hos Clas Olson i dag også. Da lurte jeg på om ikke en dust som jobba der kunne hjelpe meg med å finne riktig størrelse på skruene, om han hadde mulighet til å løsrive seg fra tegneseriene han var så opptatt av. ;)

Har du noen gang møtt noen hjelpsomme på Clas Ohlson?

Bortsett fra vekteren, han er hyggelig.

Skrevet

Javisst. Har ingen dårlige erfaringer med CO. Det er riktignok ikke en butikk hvor du blir rent ned av folk som lurer på om du trenger hjelp, men det er det jeg foretrekker.

".........................."

Skrevet

Har da stadig vekk vært borti 17-18 åringer som bare skal lese og sende sms før de kan slå inn varene i kassa.

Skrevet

Det er første gangen jeg har vært på Clas Olson. i dag. Møkkabutikk.

Skrevet

Det er første gangen jeg har vært på Clas Olson. i dag. Møkkabutikk.

Helt enig.

De bare står der å ser ut i lufta når du spør om noe. Det er en kjip mannfolkbutikk. Det er mange av dem som synes det er rene julaften der.

Skrevet

Helt enig.

De bare står der å ser ut i lufta når du spør om noe. Det er en kjip mannfolkbutikk. Det er mange av dem som synes det er rene julaften der.

Du har forresten mail! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...