Gå til innhold

lav kroppstemperatur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Målte temperaturen min nå i kveld(kl.19.00). Den var bare 35,8 grader. Er ikke det litt lavt?? Målte flere ganger med ca. samme resultat. Trodde man hadde rundt 37 grader jeg, i hvert fall på kvelden!(og kanskje 36-36,5 om morgenen).Jaja, har i det minste ikke feber=)

Fortsetter under...

Skrevet

Menneskets kroppstemperatur er normalt mellom 35-38 grader. Skiller fra person til person, for noen er det normalt å ha en temp på 35, mens andre har en normal temp på 38.

Gjest flere dager
Skrevet

For å finne din normaltemp må du ta den hver dag over en ukes tid. Da vil du se hva som er normalen for deg.

Men 37 grader er faktisk ikke helt normalt, før trodde man derimot det. De aller fleste ligger under.

Skrevet

Hvis du er kvinne, og hvis det er enten rett før eggløsning eller rett før mens, er det ihvertfall ganske så normalt. De fleste vet ikke at kvinners temperatur varierer i løpet av månedens syklus.

Skrevet

For å finne din normaltemp må du ta den hver dag over en ukes tid. Da vil du se hva som er normalen for deg.

Men 37 grader er faktisk ikke helt normalt, før trodde man derimot det. De aller fleste ligger under.

Oki! Da har jeg lært noe nytt i dag også=) Og slipper å bekymre meg for at det er noe feil på meg;) Takkar.

Skrevet

Menneskets kroppstemperatur er normalt mellom 35-38 grader. Skiller fra person til person, for noen er det normalt å ha en temp på 35, mens andre har en normal temp på 38.

Så det kan være 3 graders forskjell i kroppstemperatur fra person til person altså?!Det er jammen mye! Takk for opplysningen iallefall:)

Annonse

Skrevet

Hvis du er kvinne, og hvis det er enten rett før eggløsning eller rett før mens, er det ihvertfall ganske så normalt. De fleste vet ikke at kvinners temperatur varierer i løpet av månedens syklus.

Ne,det er hverken rett før eggløsning eller mensen. Men jeg har vel bare så lav temperatur til vanlig.Kanskje jeg går ned til 34 grader i de periodene?Hehe:) Skal bli spennende å se!

Gjest sykepleierLinn
Skrevet

Så det kan være 3 graders forskjell i kroppstemperatur fra person til person altså?!Det er jammen mye! Takk for opplysningen iallefall:)

Hvor målte du temperaturen da? Hvis du målte den under armen må du legge til en grad.

Skrevet

Hvor målte du temperaturen da? Hvis du målte den under armen må du legge til en grad.

Jeg målte under armen, ja. Men la til en halv grad, slik det stod på bruksanvisningen. I munnen skulle man visst legge til en hel. Er dette feil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...