Gå til innhold

Middag i jula

Anbefalte innlegg

Gjest mellomrom etter komma er en fin ting
Skrevet

han er en kjernekar,toppen gutt,men bare gi meg b esjed når du vet,du er velkommen helt sikker,nå får jeg ta kvelden,trøtt jeg,men det er ingen bombe,kunne sove rundt på denne tiden av året,det er jo bare mørkt og trist vær,typisk,sove vær.

...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

21

• Babette

9

• gardina1365380627

7

• tiliti

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hjertlig takk, jeg tror kanskje det blir det i år siden jeg ikke har steikovn. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på :o)

Fjordland er godt!

Skrevet

Huff, jeg bare gruer meg. Men gleder meg litt til aquaviten...

Her er det konjakk og likør som er det store, når vesla har lagt seg :)

Skrevet

LOL

Er du klar over at du har fått en meget mystisk melding på Meldinger?

Hva er det du har rotet deg bort i nå?

Skrevet

Fjordland er godt!

Fjorland er helt fantastisk! Har spist julemiddagen et par ganger og den er god!

Skrevet

Fjordland er godt!

Jeg har aldri kjøpt en fjordlandsmiddag men det hadde vært veldig greit i jula da.

Så kan jeg bare sove og ete og drikke.

Skrevet

Her er det konjakk og likør som er det store, når vesla har lagt seg :)

Minstemann skal til faren så her er alle over 18 år :o)

Skrevet

Nei, det må jeg sjekke.

Skrevet

Jeg tok feil da kanskje, jeg var sikker på at det var en gammal traver som hadde rotet seg tilbake. Skrivemåten var veldig lik.

Skrevet

Jeg er også lei hele jula lenge før den begynner, og synes den er mest stress og mas. Pluss at alle skal liksom være "one big happy familiy", uansett.

Intet juletre over min terskel, nisser er bannlyst og julematen gir meg halsbrann.

Nå er jeg også lei av å være så positiv til alt.

Ikke juletre?

Skrevet

Samme hva jeg spiser, bare det er akevitt til.

Forøvrig skal ungene og jeg være "gjester" fra julekvelden og hele romjulen, så jeg har ikke tenkt å løfte mange fingrene. Det måtte for å være å løfte opp akevitt-glasset, da.

Skrevet

Samme hva jeg spiser, bare det er akevitt til.

Forøvrig skal ungene og jeg være "gjester" fra julekvelden og hele romjulen, så jeg har ikke tenkt å løfte mange fingrene. Det måtte for å være å løfte opp akevitt-glasset, da.

Din heldiggris. Her må jeg lage all maten, men den skal lages med aquavitglasset på benken ;o)

Skrevet

Ikke juletre?

Ikke inne, nei. Men jeg synes det er vakkert med lys på trær som står der de står i sine naturlige omgivelser, altså ute.

Jeg tror trærne trives best utendørs, sammen med vennene sine.

Skrevet

Ikke inne, nei. Men jeg synes det er vakkert med lys på trær som står der de står i sine naturlige omgivelser, altså ute.

Jeg tror trærne trives best utendørs, sammen med vennene sine.

Vi har plasttre vi! :)

Skrevet

Vi har plasttre vi! :)

Hm. Det var en skikkelig nøtt. Tror du plasttrær også har følelser?

Det er mulig de ikke har det.

Skrevet

Sønnen min argumenter ofte med at han ikke vil spise gulrøtter for de får sikkert veldig vondt.

Hamburgere derimot, de er jo allerede døde :)

Skrevet

Sønnen min argumenter ofte med at han ikke vil spise gulrøtter for de får sikkert veldig vondt.

Hamburgere derimot, de er jo allerede døde :)

Hehe, jeg er nok på mange områder på samme nivå som sønnen din.

Det verste jeg ser er kosedyr som ligger slengt ute og fryser i regnvær. Jeg synes så synd på dem! Da må samboeren min forsikre meg om at de har pels, så det går bra.

Skrevet

Julaften hjemme. 1. 2. og 3. dag bedt bort. 4. dag tar vi nok noe enkelt. Ovnsbakt ørret MÅ jeg ha en dag, 5. dag bedt bort. 6. dag hjemme, og nyttårsaften hjemme m/gjester (tar vi nok innbakt indrefilèt)

Skrevet

Ikke vårt i alle fall - det er SJELLØST! :-)

Skrevet

Julaften hjemme. 1. 2. og 3. dag bedt bort. 4. dag tar vi nok noe enkelt. Ovnsbakt ørret MÅ jeg ha en dag, 5. dag bedt bort. 6. dag hjemme, og nyttårsaften hjemme m/gjester (tar vi nok innbakt indrefilèt)

Men da slipper du jo å lage mat hele jula. Heldiggris :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...