Gjest fra oven Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 I dag er det torsdag den 11 september. En splitter ny dag rett og slett! En unik dag! En dag der uante ting kan skje. Alt kan skje i dag! Du bestemmer hva du vil fylle dagen med... Hør Hør... Gratulerer med dagen! Nyt den! P.S -husk å spis froskost. Det er en god start på dagen. 0 Siter
Gjest fra oven Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 11. september? Høhøh rettelse: November! Ikke så lett å følge med.....mye å gjøre.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Høhøh rettelse: November! Ikke så lett å følge med.....mye å gjøre.. Jeg henger ikke helt med i svingene selv. Så den er god. 0 Siter
Gjest fra oven Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Jeg henger ikke helt med i svingene selv. Så den er god. Bra du følger med ShitDiddely! Du er en god gutt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Bra du følger med ShitDiddely! Du er en god gutt! 0 Siter
Gjest Mr Papp Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Jeg håper snøen kommer snart. Jeg vil/må ut på laaaaaange skiturer! 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Frokosten ble spist for halvannen time siden, havregryn, kli og solsikkekjerner med melk. Fin start på dagen og jeg skal nyte den så godt som mulig - tross novembertåka. Ut på tur, få frisk luft og mosjon, ja, det må til. Fin dag til dere alle. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Frokosten ble spist for halvannen time siden, havregryn, kli og solsikkekjerner med melk. Fin start på dagen og jeg skal nyte den så godt som mulig - tross novembertåka. Ut på tur, få frisk luft og mosjon, ja, det må til. Fin dag til dere alle. Skulle akkurat til å spørre deg om hvordan du fant fram til slike gamle innlegg, men så så jeg at "fra oven" hadde skrevet innlegget i dag. Men skrevet 11.september 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Takk, takk! Frokosten ble havreputer med fruktose og lettmelk i dag - en neve mandler og isvann. Det var mildt ute, og på radioen sa de at Arafat er død. Så jeg måtte kjøre en omvei, for ellers bryter radioen gjennom tunnelen. I dag har jeg tenkt at jeg må rydde kontoret, kjøpe smarte bokser til alle cd'ene før de tar overhånd her. Arkivirvar er ikke min sterkeste side. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Takk, takk! Frokosten ble havreputer med fruktose og lettmelk i dag - en neve mandler og isvann. Det var mildt ute, og på radioen sa de at Arafat er død. Så jeg måtte kjøre en omvei, for ellers bryter radioen gjennom tunnelen. I dag har jeg tenkt at jeg må rydde kontoret, kjøpe smarte bokser til alle cd'ene før de tar overhånd her. Arkivirvar er ikke min sterkeste side. flisa! Er fruktose greit å bruke? Til baking også? 0 Siter
flisa Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 flisa! Er fruktose greit å bruke? Til baking også? JA! bare ta litt mindre - fordi det er SØTT! 0 Siter
Gjest Dame52 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 JA! bare ta litt mindre - fordi det er SØTT! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.