Gå til innhold

Spør han indikrekte om jeg vil være hans elskerinne?

Anbefalte innlegg

Gjest helledussen
Skrevet

For en tid siden sluttet jeg i jobben, men har likevel fortsatt i samme by.

På min tidligere arbeidsplass jobbet jeg sammen med en mann jeg syns var utrolig koselig og morsom. Vi fikk en god tone.

Men så sluttet jeg, og vi mistet selvsagt kontakt. Men for en måneds tid siden fikk jeg en mail fra ham. Det var bare en helt "normal" mail med en liten hilsen og hvor han lurte på hvordan jeg hadde det i ny jobb. Jeg svarte helt høflig...

Neste mail han skrev poengterte han at han gledet seg til helgen for da skulle han ha litt sengekos....Han er gift...

Jeg kommenterte ikke dette, mer enn at jeg ønsket ham en god helg.Ble litt irritert over at han skrev om slikt, ble liksom litt rart syns jeg..men tok det som humor.

Jeg poengterte å skrive tilbake at jeg gledet meg til å se kjæresten.

Så har jeg da fått min siste mail fra ham, der han skriver at " Så du har kjæreste som bor langt unna du, ja. Du vet vel at det dreper sexlivet? Og du vet vel at han bare er ute etter kroppen din? Du burde hatt deg en her du knulla litt på si..."...

HVA betyr dette? Byr han på seg selv? Eller er dette også humor?-..

Forøvrig har han tidligere fortalt meg at han syns jeg er flott...men ville han skrevet slikt hvis han ikke la noe i det? Han oppfordrer jo til utroskap....

Forøvrig er jeg redd han er på dette forum, men så får han vite hva jeg syns om hans "festligheter". Jeg kommer nemlig ikke til å ha sex med noen andre enn han jeg elske - som bor langt unna!

GR....

Hva mener dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli kvitt dusten! Si du ikke vil ha flere mailer.

Skrevet

Han vil nok ha sex med deg ja. Var vel ikke noen tvil om det.

Skrevet

Kan du ikke bare sende en mail der du skriver, Ha ha ha.. jammen er du morsom! Gir han seg ikke er det jo bare å skrive at du faktisk driter i hva han gjør i helgene... og i uken også for den saks skyld...

Skrevet

Ikke noe. Ikke svar på evt mailer eller noe som helst. Så lenge du svarer, leser han som han vil.

Skrevet

Jepp, han byr på seg selv. Hvis du ikke vil ha mer med ham å gjøre så la være å svare, evt. fortell ham i klare ordelag hva du mener.

Skrevet

Skriv saklig (trenger dog ikke utbrodere i det vide og det brede :)) hvordan du oppfatter tingene og at du ikke er interessert.

Fortsetter han, så slutt å svare.

Mitt tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...