Gå til innhold

FU : Mere juuuuul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at folk begynner å dra inn jula her på forumet så da må jeg trå til og.

Gleder meg masse til å pynte jeg da, spesiellt ute.

Husker en slik tråd i fjor også og spør også i år :

Hvordan pynter du ute?

Selv har jeg en lang lenke med store og små lysende stjerner på garasjen.

En lang lenke med "dråper" i forskjellige høyder hengende fra taket over inngangspartiet på huset.

Girlander med sløyfer og pynt og lys rundt døra.

Og juletreet da...kjøper en lenge hvert år og i år har jeg vel en fire eller fem...dvs. et aldeles nydelig og stort lysende tre. Hærlig.

I år kunne jeg tenkt meg å komplettere med to små trær ved trappa ala disse hvite lysende pene som finnes på Nille, sett dem?

Det er jo bare sååååå koselig da.

Du da?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute? Nei, herregud, ingenting.

Noen kort og kanskje en 'dings' på døra. Julenek hvis jeg husker å gi til fuglene, de snille vel og merke.

Skrevet

*Lukker øynene, stikker fingre i ørene og synger benektende "la lalalala la"*

Jul? Allerede NÅ? Huff. gidder ikke tenke på det ennå, jeg.

:-)

Skrevet

En lyslenke med små lys på en liten busk i hagen

En krans på ytterdøra - det er egentlig en lysmansjett for kubbelys, den er rikelig stor nok for meg

En hjemmestrikket nisse over dørskiltet

På trappa står det en sånn nisse laget av en treplate, med lykt i hånden til telys som tennes når vi skal ha gjester

Skrevet

Uuuhæææææ...ikke for mye lyst ute. Fytti helvete få helt noia. Litt er ok, men for mye dill og dall er forferdelig.

Jævlig Harry........

Skrevet

hehe, gubben min blir sliten av at JEG pynter han! :-)

Ute har vi bare en krans på døra - men jeg ønsker meg en niss som holder en lykt, men må nok lage den selv, alle man får kjøpt er jo så merkelig malt...

Skrevet

Har bare edelgrankvister med litt julepynt på døra.

Har kanskje tenkt å kjøpe en lyslenke for å ha på naboens grantre, som egentlig står mest på vår tomt :)

Skrevet

Juelnek med rød sløyfe. Edegran krans, eller kvister med litt pynt på døra, og en stor busk (kjeglegran) i krukke foran døra får en lyslenke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skikkelig harrypynter, du altså. Syns masse lys ute er helt grusomt. Folk ute på kysten her i fylket bruker ofte slikt. Fiskere, vett'u... *spøkefull*

Selv har vi et grantre med lys ute, det står omtrent midt mellom våningshuset der vi bor og svigermors kårhus. Skeier vi skikkelig ut har vi ei edelgrangrein med filthjerter på døra i tillegg.

Skrevet

Lys ute på huset er sinnsykt harry!

Her begrenser det seg til ei barkrans som jeg stifter friske røde roser inn i og henger på døra. Når det er kuldegrader fryser rosene og blir veldig flotte med rim på.

Skrevet

Før, så hadde vi kun en krans på døra, men i fjor, mot min vilje, så ble det satt opp lysrekke rundt taket:o(

Skrevet

Pleier å ha krans på døra. Alltid bodd i blokk, men ikke i år. I år skal jeg ha en sånn trenisse med lykt i hånda. synes de er kjempekoselige. masse lys og dilldall blir litt vel amerikansk og harry etter min mening..

Har en beskjeden stjerne i vinduet, 7-arma stake i kjøkkenvinduet og håndlagde (ikke glorete) gullkuler i vinduet som jeg fester i gardinstanga i forskjellige høyder - 4. - 6. stk..

Har aldri hatt tre. Ikke hatt plass, ikke i år heller.. men hos mamma der vi er julaften er det tre - det får holde. Vi har også annen julepynt inne, men ikke for mye - det blir bare smakløst..

Skrevet

Lys ute på huset er sinnsykt harry!

Her begrenser det seg til ei barkrans som jeg stifter friske røde roser inn i og henger på døra. Når det er kuldegrader fryser rosene og blir veldig flotte med rim på.

Hvis du ikke er klar over det: Begrepet "harry" slutter å gjelde i perioden fra lille julaften til 20ende dag jul.

Skrevet

Hvis du ikke er klar over det: Begrepet "harry" slutter å gjelde i perioden fra lille julaften til 20ende dag jul.

Ååååja! Er der derfor, ja! *klaskermegipanna*

Skrevet

Ikke sant? 'Designerjul' er bare same shit, new wrapping.

Skrevet

Jeg pynter da litt, ute også

Eplekrans på døra.

Lyslenke på ett tre i hagen, og der står/sitter det alltid en nissfar.

Han har en islender, mørk bukse og nisselue på seg.

Det er litt forskjellig str på han fra år til år, alt etter hva jeg har til rådighet av materialer til kropp:-)

Han sitter i hagen ved siden av veien opp til døra. Har lykt, og lyser for oss og de som kommer på besøk.

I år har jeg lurt på om jeg skal sette manden dit:-)

Skrevet

Krans på døren (rolige farger). Utelys på et furutre som står der fra før. Adventsstjerner i vinduer (treverk/halm). Det holder for meg...

Skrevet

Siden jeg bor i blokk begrenser det seg, men jeg skal nå ha lenke på verandaen ja, sånn langs rekkverket!

Skrevet

Et grantre med små farga lys,krans på døra,en nisse som holder ei lykt og ett julenek er det vi har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...