Gå til innhold

Har du bestilt fra USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å bestille fra denne butikken:

https://shop.lego.com/

Men på listen over land (Shopping cart will ship to) helt øverst til venstre på siden finner jeg ikke Norge. Når jeg da kommer til kassa og skal gjøre meg ferdig må jeg velge en stat i USA...

Hvordan i alle dager kan jeg gjøre det. Må jeg shippe den til Sverige eller Finland??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego shop@home sender ikke til Norge, nei. Det er flere som irriterer seg over det :-(

Skrevet

Lego shop@home sender ikke til Norge, nei. Det er flere som irriterer seg over det :-(

Hvorfor er det et ønske ? Bedre utvalg eller lavere priser ?

* skal til USA neste uke *

Skrevet

Det virker som om prisene er lavere over there ja. Advendtskalenderen koster under 100-lappen der. Kan jo fort bli lønnsomt å bestille julegaver derfra.

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe "ridder-Lego" til en kompis av sønnen min imorgen. Han fyller 6 år og er opptatt av riddere. Har du noen anbefalinger om hvilke esker som er fine og hvilke man bør styre unna?

Skrevet

Bedre utvalg. Lego produserer en del sett og som ikke finner veien til vanlige lekebutikker, men som selges på nettet og evt i legoland.

Tror det samme gjelder for USA, dessverre.

* trøster meg med at jeg skal til London i romjula *

Skrevet

Jeg får få fatt i adressen til et postkontor i Finland da, og sende det dit. Det må vel gå an når man bare har et par mil å reise for å komme dit? Norge finnes nemlig i valgalternativet for "billing adress" Så betaler man sikkert med visa så det burde gå??

Jeg forsøkte å sende en e-post til dem men den kom i retur, noe feil med adressen tydeligvis.

Skrevet

Jeg får få fatt i adressen til et postkontor i Finland da, og sende det dit. Det må vel gå an når man bare har et par mil å reise for å komme dit? Norge finnes nemlig i valgalternativet for "billing adress" Så betaler man sikkert med visa så det burde gå??

Jeg forsøkte å sende en e-post til dem men den kom i retur, noe feil med adressen tydeligvis.

Jeg har hørt tipset om å sende poste restante til et eu-land før, men aldri prøvd selv. Men det burde gå, siden lego har mulighet for forskjellige adresser for betaling/shipping. Bare vær klar over at prisene på settene avhemger av hvilken land pakken skal sendes til, så om kalenderen er billig i USA trenger den ikke være det i Finland.

Jeg kan sende til kjente i Gøteborg, men har hittil klart meg med legoland.

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe "ridder-Lego" til en kompis av sønnen min imorgen. Han fyller 6 år og er opptatt av riddere. Har du noen anbefalinger om hvilke esker som er fine og hvilke man bør styre unna?

Ridderlego er temmlig perifert for en jentemamma, er jeg redd.

Skrevet

Jeg har hørt tipset om å sende poste restante til et eu-land før, men aldri prøvd selv. Men det burde gå, siden lego har mulighet for forskjellige adresser for betaling/shipping. Bare vær klar over at prisene på settene avhemger av hvilken land pakken skal sendes til, så om kalenderen er billig i USA trenger den ikke være det i Finland.

Jeg kan sende til kjente i Gøteborg, men har hittil klart meg med legoland.

Takk for tipset! Omregnet til euro ble jo kalenderen å koste 172 kroner. Hva koster den i Norge tro?

Skrevet

Takk for tipset! Omregnet til euro ble jo kalenderen å koste 172 kroner. Hva koster den i Norge tro?

Fjorårets kostet 199.

Årets har jeg sett til 170 SEK i Sverige (Strømstad).

Skrevet

Ridderlego er temmlig perifert for en jentemamma, er jeg redd.

Det ante meg, men jeg måtte prøve ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...