Gjest koya Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Skal ha en oppg om Piaget. Jeg lurer imidlertid hvordan en her kan bruke egne ord og drøfte stoffet? Synes det blir vanskelig, da teorien er nokså spesifisert. Noen med ideer? F.eks adaptsjonsprosessen? 0 Siter
pimson Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Drøfte hva da? Hvordan lyder oppgaven? 0 Siter
Gjest koya Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Drøfte hva da? Hvordan lyder oppgaven? Ja du kan så si. Det står bare i fremgangsmåten for denne gruppeoppgaven at stoffet skal defineres og drøftes for å bestå. Så ellers er det generelt Piaget sine teorier vi skal skrive om og hva han står for. 0 Siter
muriel Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Ja du kan så si. Det står bare i fremgangsmåten for denne gruppeoppgaven at stoffet skal defineres og drøftes for å bestå. Så ellers er det generelt Piaget sine teorier vi skal skrive om og hva han står for. Hvor går du på skole? Lurer på om du går på samme skole som meg... 0 Siter
Gjest koya Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hvor går du på skole? Lurer på om du går på samme skole som meg... Går på skole for å lære. Jeg ønsker også å få andres syn for å lære mer hvis du skjønner :0) Hvor går du på skole da, siden du tror vi går på samme skole? 0 Siter
muriel Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Går på skole for å lære. Jeg ønsker også å få andres syn for å lære mer hvis du skjønner :0) Hvor går du på skole da, siden du tror vi går på samme skole? Regner med det er en vanlig oppgave nå på høstsemesteret, uansett hvor man går hen.... Jeg befinner meg i Nordland, og fikk en så godt som identisk oppgave for et par dager siden. Skjønt det skal være et refleksjonsnotat, og jeg skal skrive om Vygotski. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.