Gå til innhold

Oppgave om Piaget, hvordan drøfte dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en oppg om Piaget. Jeg lurer imidlertid hvordan en her kan bruke egne ord og drøfte stoffet? Synes det blir vanskelig, da teorien er nokså spesifisert. Noen med ideer? F.eks adaptsjonsprosessen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drøfte hva da?

Hvordan lyder oppgaven?

Ja du kan så si. Det står bare i fremgangsmåten for denne gruppeoppgaven at stoffet skal defineres og drøftes for å bestå. Så ellers er det generelt Piaget sine teorier vi skal skrive om og hva han står for.

Skrevet

Ja du kan så si. Det står bare i fremgangsmåten for denne gruppeoppgaven at stoffet skal defineres og drøftes for å bestå. Så ellers er det generelt Piaget sine teorier vi skal skrive om og hva han står for.

Hvor går du på skole?

Lurer på om du går på samme skole som meg...

Skrevet

Hvor går du på skole?

Lurer på om du går på samme skole som meg...

Går på skole for å lære. Jeg ønsker også å få andres syn for å lære mer hvis du skjønner :0)

Hvor går du på skole da, siden du tror vi går på samme skole?

Skrevet

Går på skole for å lære. Jeg ønsker også å få andres syn for å lære mer hvis du skjønner :0)

Hvor går du på skole da, siden du tror vi går på samme skole?

Regner med det er en vanlig oppgave nå på høstsemesteret, uansett hvor man går hen....

Jeg befinner meg i Nordland, og fikk en så godt som identisk oppgave for et par dager siden. Skjønt det skal være et refleksjonsnotat, og jeg skal skrive om Vygotski.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...