Gjest Pås Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hmm, hun blir hedret fordi hun ikke lar seg diktere av Hollywoods skjønnhetstyranni, er det noe problem når man ser slik ut da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=253890 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Nei, hehe. Helt enig. Har hun ikke slanket seg også forresten? Før hadde hun da litt mer kjøtt på beina, og var en bra rollemodell synes jeg. Alle de tidligere litt mer formfulle stjernene forminsker seg for tida... f.eks. Drew Barrymore, Sophie Dahl... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Nei, hehe. Helt enig. Har hun ikke slanket seg også forresten? Før hadde hun da litt mer kjøtt på beina, og var en bra rollemodell synes jeg. Alle de tidligere litt mer formfulle stjernene forminsker seg for tida... f.eks. Drew Barrymore, Sophie Dahl... Tror også hun var rundere før, var vel hun som spilte i"Titanic", da var hun ikke så slank! Men diktert av Hollywood? Ånei! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Mia Gundersen syns jeg er en god rollemodell. Kan det være fordi jeg har litt kjøtt på beina selv 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Mia Gundersen syns jeg er en god rollemodell. Kan det være fordi jeg har litt kjøtt på beina selv Enig med deg. Før syntes jeg hun var for mye bimbo, men nå synes jeg hun er kjempeflott. Hun tør å være seg selv fullt ut, virker det som, og viser finger`n til jantelova. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Hun må ha slanket seg kraftig. Hun var mye større tidligere. Så jeg skjønner ikke helt hva de peser med at hun ikke lar seg diktere. 0 Siter
damedame Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det er noe av det vakreste undertegnede har sett siden i dag tidlig. K W så virkelig flott ut på det bildet! 0 Siter
damedame Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Beklager intetsigende svar, eller rettere sagt: intet svar. Ble litt satt ut. 0 Siter
ariadne Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Det er noe av det vakreste undertegnede har sett siden i dag tidlig. K W så virkelig flott ut på det bildet! Hmmm - fikk meg til å ville se den du våkner med! Sukk, misunnelig, 0 Siter
Champagne Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kate Winslet og Cate Blanchet er verdens vakreste kvinner.. 0 Siter
damedame Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hmmm - fikk meg til å ville se den du våkner med! Sukk, misunnelig, Hun er min store stolthet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.