Gå til innhold

Årets skjønnhetspris...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hehe. Helt enig. Har hun ikke slanket seg også forresten? Før hadde hun da litt mer kjøtt på beina, og var en bra rollemodell synes jeg. Alle de tidligere litt mer formfulle stjernene forminsker seg for tida... f.eks. Drew Barrymore, Sophie Dahl...

Skrevet

Nei, hehe. Helt enig. Har hun ikke slanket seg også forresten? Før hadde hun da litt mer kjøtt på beina, og var en bra rollemodell synes jeg. Alle de tidligere litt mer formfulle stjernene forminsker seg for tida... f.eks. Drew Barrymore, Sophie Dahl...

Tror også hun var rundere før, var vel hun som spilte i"Titanic", da var hun ikke så slank!

Men diktert av Hollywood? Ånei!

Skrevet

Mia Gundersen syns jeg er en god rollemodell.

Kan det være fordi jeg har litt kjøtt på beina selv :)

Skrevet

Mia Gundersen syns jeg er en god rollemodell.

Kan det være fordi jeg har litt kjøtt på beina selv :)

Enig med deg. Før syntes jeg hun var for mye bimbo, men nå synes jeg hun er kjempeflott. Hun tør å være seg selv fullt ut, virker det som, og viser finger`n til jantelova.

Skrevet

Hun må ha slanket seg kraftig. Hun var mye større tidligere. Så jeg skjønner ikke helt hva de peser med at hun ikke lar seg diktere.

Skrevet

Det er noe av det vakreste undertegnede har sett siden i dag tidlig.

K W så virkelig flott ut på det bildet!

Skrevet

Beklager intetsigende svar, eller rettere sagt: intet svar. Ble litt satt ut.

Skrevet

Det er noe av det vakreste undertegnede har sett siden i dag tidlig.

K W så virkelig flott ut på det bildet!

Hmmm - fikk meg til å ville se den du våkner med!

Sukk,

misunnelig,

Skrevet

Kate Winslet og Cate Blanchet er verdens vakreste kvinner..

Skrevet

Hmmm - fikk meg til å ville se den du våkner med!

Sukk,

misunnelig,

:) Hun er min store stolthet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...