uffamei Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har et par spørsmål jeg håper du kan hjelpe meg med:har ustabil PF som jeg får behandling for,både av psykolog og medisiner;prfiril og citalopram.Jeg er absulutt i bedring,men psyk.liker ikke mitt "pillebruk".Har også nedsatt hørsel på begge ørene,somgradvis forverre seg.Bruker høreapp.begge sider.Sliter nå veldig i hverdagen,både pga hørsel som er vanskelig å få aksept på som et handikap for meg,og min psyk. lidelse,Er i jobb;variere hvor mye det blir.Er helsearbeider;og føler at nå er jeg oppbrukt og orker ikke mer. Er det noe sannsynlig at jeg kan få innvilget uføretrygd pga ovenstående??Er glad i jobben min egentligg;men ikke at jeg sliter meg ut og må tilbringe mye av tiden på sofaen for å f å krefter til neste gjøre mål!Blir også sosialt lite engasjert. Noen råd til en sliten kvinne 51?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/164589-nhd-personlighetsforstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.