Gjest amatør de-lux Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Når jeg har lastet bildene over på PC'en og viser dem som slide show, så er det noen av bildene som dekker hele skjermen, mens andre får en bred "ramme" rundt. Alle er tatt med samme kamera og samme innstillinger. Noen som vet hvorfor denne forskjellen - evt. vet hvordan jeg skal få vekk rammen ? 0 Siter
fnutt Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kan det være at det er "stående" og "liggende" bilder du har blandet sammen? 0 Siter
Gjest amatør de-lux Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Kan det være at det er "stående" og "liggende" bilder du har blandet sammen? Stående bilder blir det jo alltid "ramme" på. Problemet mitt gjelder bilder hvor kameraet holdes "rett" vei - altså "liggende". 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hvilket program bruker du? beskrivelsen ligner mye på forskjellig antall pixel. 0 Siter
Gjest amatør de-lux Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hvilket program bruker du? beskrivelsen ligner mye på forskjellig antall pixel. Program på PC'en mener du ? "MS Picture It". 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Program på PC'en mener du ? "MS Picture It". Jeg kan prøve å hjelpe deg. Men da må du sende meg et ok. bilde, og et som du får "ramme"rundt. [email protected] 0 Siter
Gjest amatør de-lux Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Jeg kan prøve å hjelpe deg. Men da må du sende meg et ok. bilde, og et som du får "ramme"rundt. [email protected] Hei Jeg har sendt mail til deg med bilder. På forhånd tusen takk for hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.